Sunday, September 9, 2018

PERNAH RASA PENGALAMAN YANG MENDEBARKAN ???


PERNAH RASA PENGALAMAN YANG MENDEBARKAN ???
.
Untuk pengetahuan korang semua la kan , China ni bukan je ada tempat melancong yang menarik untuk dilawati seperti di Beijing tapi ada lagi tempat yang lagi menarik tau yang boleh korang pergi sambil melancong (cuci-cuci mata) haa… tambah-tambah kita yang perempuan ni mesti lah nak bershopping sakan dengan harga yang berbaloi murah.
.
Kita ni kan mesti lah nak beli banyak-banyak, tapi tu lah duit selalu jee buat hal kalau kita keluar bershopping ni, so apa kata korang try pergi kat tempat yang super gempak yang kitaorang nak bagitahu ni seperti di Guangzhou ..
.
Bukan nak cakap lah kan tapi China ni memang tempatnya bukan tempat yang menarik je tau tapi juga barang kat sana memang terbaik lah dari segi harga ni..hehehe.. tapi kalau korang pergi sana memang korang akan rasa tak nak balik tau bila tengok harga barang kat sana.. hehehe..Haa.. korang boleh juga jimatkan perbelanjaan korang juga tau haa..
.
Kalau selalu korang habis ribu riban tapi tak nampak sangat barang tapi kalau pergi sana, korang boleh beli banyak gila barang tau.. Orang kata sambil menyelam sambil minum air, haa.. korang sambil melancong makan angin tu korang juga boleh memborong membeli barang dengan harga yang terlajak murah.. Dapat release stress tu kan..Ahahaha..
.
Kitaorang boleh bantu korang untuk merasai pengalaman tersebut sebab kitaorang menyediakan pakej melancong sambil memborong dengan harga yang superb murah. So nak cerita lah sikit dari pengalaman masa kitaorang di China selama beberapa hari, China ni memang boleh dikatakan syurga membeli belah sebab pelbagai jenis barang yang korang boleh dapat di sana.
.
Yang menarik kat sana, mereka ni mempunyai konsep “satu bangunan untuk satu produk” contohnya satu plaza hanya menjual beg saja. Orang kata memang bestlah sebab memang kat sana betul-betul menarik dan ditambah dengan pelbagai jenis barang dan rekaan yang baru-baru tau , kalau korang cam nak nampak lagi cantik ke kan, kat China memang paling terbaik lah untuk semua tu.
.
Tapi sebelum korang pergi bershopping dengan perasaan excited gila tu korang ambil sarapan terlebih dahulu supaya dapat memberi tenaga kepada korang untuk berjalan membeli belah di sana sebab kat sana memang plaza barangan, pakaian semuanya besar-besar belaka. Korang akan jadi rambang mata bila pergi tau sampaikan kitaorang masa pergi tu tak tahu nak pilih yang mana satu.. Hehehe..
.
Ok la tak nak membebel banyak- banyak dah,, kalau korang rasa macam berminat dengan apa yang kitaorang ceritakan ni.. Korang boleh terus pm di :
.
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram Chanel: https://t.me/SembangBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)

No comments:

Post a Comment