Thursday, September 20, 2018

CHINA TEMPAT BORONG PALING SYOK !!!



CHINA TEMPAT BORONG PALING SYOK !!!
.
Anda jangkakan bahawa dalam banyak-banyak negara yang anda boleh pergi membeli-belah sebagai contoh Paris, merupakan tempat yang sangat terkenal barang berjenama seperti, Ramona, Gucci, Carlo Rino dan bermacam jenis baju, kasut, beg tangan, jam tangan, minyak wangi ada je kat Paris tu. China takde ke macam ni??
.
Kalau anda nak tahu China menjadi tumpuan dunia dan juga digelar sebagai "Kilang Dunia". Pada hari ini, China lebih dikenali sebagai sebuah negara kuasa ekonomi yang terhebat di dunia. China dijangkakan akan menjadi kuasa ekonomi setanding dengan Amerika Syarikat dan negara lain dalam beberapa puluh tahun lagi. Kini China menjadi pusat memborong barang yang mudah dan imej kualitinya pun semakin meningkat naik.
.
Kenapa saya cakap macamtu? Sebab kos buatan produk di China rendah sehingga 30%-70% berbanding dengan negara lain. Terdapat juga barangan murah di negara lain seperti Vietnam dan Indonesia, tetapi mereka tidak mempunyai pilihan harga setanding negara China...
.
Di China juga mempunyai pilihan yang banyak. Seluruh negara didunia tertumpu kepada China hanya untuk membeli barangan, maka pilihan barangan yang ada di China ini sangat luas dan memudahkan kita untuk mendapatkan apa saja yang kita perlu.
.
Dan antara sebab yang paling utama kenapa China menjadi pilihan adalah kerana kualiti barangannya yang semakin baik dan peratusan kes penipuan semakin berkurangan hasil dari penguatkuasaan pihak kerajaan China secara berterusan.
.
Jadi, mesti anda tertanya-tanya macam mana kalau nak Borong Barangan Murah di China kan? Bukan mudah tau. Tapi jangan risau, kami boleh membantu anda.. Bagaimana ??
.
Kami menawarkan servis Trip Borong China dengan pakej yang berpatutan... jadi sekiranya and aberminat untuk sertai trip kami ke China dalam masa terdekat ini , boleh klik link di bawah untuk pertanyaan lebih lanjut :)
.
Untuk maklumat lanjut boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina

.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen#TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment