Friday, September 14, 2018

BARANG BANYAK NI, MACAM MANA NAK BAWAK BALIK MALAYSIA!!


BARANG BANYAK NI, MACAM MANA NAK BAWAK BALIK MALAYSIA!!
.
Hai korang ! ada masalah ke nak bawak balik barang dari China ke Malaysia? Okay, sekarang meh saya nak bagitahu penyelesaiannya. Yee saya faham bila dah nampak barang murah giler memang tak boleh nak fikir panjang dah, mesti asyik nak beli dan beli je..
.
So disini saya ada berita baik punya untuk korang yang tengah runsing macam mana nak bawa balik barang korang yang dah berguni-guni macam gunung tu dengan selamat.. hehehe..hanya dengan satu, dua dan tiga masalah anda akan selesai.. Masalah kepada penyelesaian anda adalah…...Dengan menggunakan servis shipping door to door .
.
Apa tu Shipping door to door ? Kapal pintu ke pintu ke ? hahaha .. Shipping door to door adalah merupakan perkhidmatan yang kami tawarkan kepada anda untuk membawa barangan korang dari China dibawa balik ke Malaysia terus ke pintu rumah.. So, nampak masalah korang dah selesai daa.. Kan dah cakap hanya dengan satu, dua dan tiga saja…
.
Jadi lepasni tak payah dah nak fikir panjang , kami akan uruskan dari A-Z .. Korang hanya perlu beri duit, urusan semua biar kami yang settlekan dan barang- barang korang tu akan sampai terus ke depan rumah. Nak tahu berapa kos yang kami kenakan jika menggunakan shipping kami ?.
.
Harga shipping kami hanya RM 450 je !! termasuk semua kos seperti tax dan penghantaran. Kami akan memastikan barang korang akan selamat sampai depan rumah dalam masa lebih kurang 20 hari je.
.
So kalau korang berminat nak tahu dengan lebih lanjut, boleh terus pm saya di :

http://wassap.my/60182774914/Shipping
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment