Saturday, September 22, 2018

KEPUTUSAN BERADA DI HUJUNG JARI ANDA


KEPUTUSAN  BERADA DI HUJUNG JARI ANDA 

Kenapa saya berkata sedemikian ?

Ini kerana setiap keputusan yang anda lakukan akan mempengaruhi masa hadapan yang anda akan hadapi selepas ini. Adakah keputusan yang anda lakukan itu betul atau tidak, ia terserah kepada kemampuan anda sendiri. Sama ada anda bijak menguruskan atau hanya sekadar acuh tidak acuh . Sebagai contoh, anda ingin membuka sebuah perniagaan.
.
Jika anda tak go through the process, kita tak akan tahu apa yang akan terjadi. Harus berani take the risk untuk tahu apa hasil yang dapat dikecapi selepas ini. Kenapa perlu takut nak ceburi bidang perniagaan ? Anda tak perlu takut tetapi yang penting jangan takut dan percaya dengan apa yang kita lakukan! Inilah sebab mengapa kita perlu buat yang terbaik dalam hidup. Bagi saya di dalam sesebuah perniagaan kerugian dan keuntungan yang kita perolehi adalah asam garam dalam perniagaan.
.
Anda tak perlu risau kerana kami akan memberikan anda dorongan dari segi ilmu bisnes . Saya sarankan kepada anda yang baru ingin memulakan perniagaan atau hendak meningkatkan lagi perniagaan anda untuk mempelajari tiga ilmu bisnes yang pasti akan memberikan kesan impak yang sangat mendalam kepada anda . Antara tiga ilmu bisnes yang akan ditekankan  adalah:
i- Ilmu urus bisnes
ii-Ilmu Zero Cost Marketing
Iii- Ilmu Borong Terus Dari Negara Sumber
.
Tiga ilmu ini adalah yang paling utama untuk bisnes owner tahu. Sebabnya tanpa tiga ilmu ini, perniagaan kita mungkin akan lingkup.
.
Jadi kepada anda yang berminat nakkan tiga ilmu ini, anda boleh klik link ini untuk info lanjut :

http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina

.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber 

No comments:

Post a Comment