Thursday, September 6, 2018

"EH TAKDE TRIP KE CHINA LAGI, NAK MEMBORONG NI"



“ EH TAKDE TRIP KE CHINA LAGI, NAK MEMBORONG NI “
.
Tapi sebelum tu nak tanya jugaklah korang tahu tak apa keistimewaan kalau pergi memborong di China ?.. Kalau korang rasa tak tahu saya nak bagitahu yang di China kalau membeli secara borong korang akan mendapat banyak gila manfaat. Antaranya..
.
Barang murah. Kenapa saya cakap murah ? sebab disana korang memang akan mendapat harga 30%-70% murah dari biasa korang beli ni.. Sebagai contoh, korang beli kain secara borong di China harga kain tu akan jatuh sampai 70% .. dah dapat jimat banyak dekat situ kan..
.
Lepastu kalau nak cakap pasal kualiti, memang terbaik. Kualiti barang China memang boleh fight produk US, Italy.. Jadi memang tak sia-sia datang dari jauh dapat harga murah pakage berkualiti lagi.. Pembayaran pun mudah je.. Tak susah mana pun.. Hehehe rasa-rasanya kalau saya ceritakan lagi keistimewaan China takut sekarang jugak korang terbang ke China hahaha..
.
Ni nak bagitahu yang kami akan terbang ke Ghuangzhou pada 21 September ni.. Bagi sesiapa yang nak join trip kami ke China setelah terpukau dengan keistimewaan China boleh la pm saya di http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment