Saturday, September 8, 2018

APA ? 83% ORANG YANG AMBIL BARANG DI CHINA, BISNES DAH LINGKUP?!!



APA ? 83% ORANG YANG AMBIL BARANG DI CHINA, BISNES DAH LINGKUP?!!

Okay firstly memang semua dah tahu kan yang barang dari China ni memang dah tak dapat nak di sangkal lagi bila cakap pasl barang murah, bagus , banyak pilihan dan dijamin kualiti semua barang memang terbaik setanding produk di pasaran..
.

Memang China adalah negara yang paling tertumpu dan menarik perhatian bisnes owner di seluruh dunia sebabnya... seperti yang dikatakan tadi lah.. Memang barang kat China superb mari !
.

Okay tapi ada barang yang murah je pun actually tak cukup untuk menggerakkan bisnes korang sebabnya tanpa strategi dan marketing yang baik bisnes korang akan gagal juga..
.

Harini nak sharelah sikit tentang apa yang korang sebagai bisnes owner . perlu tahu tentang bisnes..Korang perlu tahu tiga ilmu ni kalau nak bisnes maju :

i) ilmu borong terus dari sumber
ii) ilmu marketing iaitu “Zero Cost Marketing”
iii)ilmu urus bisnes

Tiga ilmu ini adalah benda yang paling wajib untuk bisnes owner tahu.. Dengan ilmu ini jugak lah bisnes boleh berkembang sehingga ke peringkat global. .

So kalau korang berminat nak mendalami tiga ilmu bisnes ni kami akan ajar anda melalui program MBC yang dianjurkan , bagi yang berminat nakkan ilmu ini, anda dijemput hadir ke program MBC kami di seluruh negeri..
.
Nak tahu lebih lanjut terus pm saya di :
.

http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina
.

http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina
.

# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.

# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.

# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment