Tuesday, September 18, 2018

CANTON FAIR SEUMPAMA SIHIR YANG PASTINYA AKAN MEMUKAU ANDA SEMUA!!


CANTON FAIR SEUMPAMA SIHIR YANG PASTINYA AKAN MEMUKAU ANDA SEMUA!!
.
Kenapa saya berkata begitu ?
.
So sekarang saya nak share mengenai Canton Fair yang dikatakan mampu memukau anda semua..Canton Fair atau nama lainnya China Import And Export ini merupakan ekspo kilang yang paling terbesar di dunia dan hanya berlangsung di Guangzhou China.. Ekspo ini hanya akan diadakan dua kali sahaja dalam setahun iaitu pada sesi pertama April- Mei dan sesi kedua iaitu pada Oktober- November.
Apa yang menarik nya di Canton Fair ?
.
Haaa nak tahu apa yang menariknya di Canton Fair ? jengjengjenggg… di Canton Fair ni lah korang akan dapat lihat semua pengilang seluruh dunia akan berkumpul di satu tempat. So memang ramai gila pengilang yang korang tahu atau tak pernah tahu pun kewujudan mereka ada dekat Canton Fair..
.
Canton Fair jugak merupakan tempat tumpuan semua bisnes owner di seluruh dunia untuk memborong barang..
.
Kewujudan produk baru di Canton fair .. Betul ke ?
.
Ya, hanya di Canton Fair ni korang dapat lihat produk yang terbaru dan terkini dari seluruh dunia.. Produk kat sana merupakan design-design terbaru yang sememangnya masih tiada dalam pasaran lagi.. semua produk yang dikeluarkan adalah dari material yang memang berkualiti tinggi..
.
So bagi korang yang tengah mencari-cari produk terbaru untuk dijadikan sebagai jualan so disini la tempatnya.. sebabnya korang tak boleh lepaskan peluang ni untuk memonopoli pasaran..
.
Orang tengah tidak diperlukan ..
.
Kelebihan lain Canton Fair adalah dapat mengenali pengilang secara terus tanpa memerlukan orang tengah dan ini memudahkan urusan untuk mendapatkan sebut harga produk yang korang nak terus dari kilang ..So ini akan lebih memudahkan lagi proses deal barang..Korang pun dah tak payah nak berharap dekat orang tengah dah.. Dan lepasni tiada isu barang disolanglap oleh orang tengah..
.
Apa lagi yang korang nak tahu mengenai Canton Fair ?? Nak tahu lebih mendalam lagi boleh la DM saya atau klik link whatsap di bawah….
http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

No comments:

Post a Comment