Monday, August 20, 2018

TAK FAHAM LAH.. KENAPA MESTI CHINA??!!


TAK FAHAM LAH.. KENAPA MESTI CHINA??!!
.
Agak-agak dalam banyak-banyak negara yang kita boleh pergi membeli-belah seperti Paris, yang sangat terkenal dnegan barang berjenama seperti, Ramona, Gucci, Carlo Rino dan bermacam jenis baju, kasut, beg tangan, jam tangan, minyak wangi ada je kat Paris tu. Korea Selatan pulak tak kurang hebat terkenal dengan produk kosmetik, gadget, atau USA?
.
Tapi kenapa China jugak yang selalu jadi pilihan kebanyakkan bisnes owner sebagai tempat untuk memborong segala jenis barang untuk dijual di Malaysia? hmmmmm….
.
Mudah je jawapannya, China kan sekarang menjadi tumpuan dunia dan jugak digelar sebagai "Kilang Dunia". Pada hari ini, China lebih dikenali sebagai sebuah negara kuasa ekonomi yang terhebat di dunia. China dijangka akan menjadi kuasa ekonomi setanding dengan Amerika Syarikat dalam beberapa puluh tahun lagi. Kini China menjadi pusat memborong barang yang mudah dan imej kualitinya pun semakin meningkat naik.
.

Kenapa saya cakap macamtu? Sebab kos buatan produk di China sangatlah rendah berbanding dengan negara lain. Terdapat juga barangan murah di negara lain seperti Vietnam dan Indonesia, tetapi mereka tidak mempunyai pilihan harga yang pelbagai seperti di China. Haa itulah antara keistimewaannya tau…
.
Di China juga mempunyai pilihan yang banyak. Seluruh negara didunia tertumpu kepada China untuk membeli barangan, maka pilihan barangan yang ada di China ini adalah sangat luas dan memudahkan kita untuk mendapatkan apa saja yang kita perlu.
.
Dan antara sebab yang paling utama kenapa China menjadi pilihan adalah kerana kualiti barangannya yang semakin baik dan peratusan kes penipuan semakin berkurangan hasil dari penguatkuasaan pihak kerajaan China secara berterusan.
.
Jadi, mesti korang tertanya-tanya macam mana kalau nak Borong Barangan Murah di China kan? Bukan mudah tau. Tapi jangan risau, kami boleh membantu korang.. Macam mana kami bantu korang?
.
Korang boleh join servis Trip Borong China dengan pakej yang berpatutan yang kami tawarkan . Jika korang tidak berkesempatan untuk pergi terus ke China pon tak mengapa kerana korang boleh menggunakan perkhidmatan order borong China yang membolehkan korang memborong barang-barang dari China secara online jee... Jadi dah payah runsing-runsing lagi dah.. Hehehehe…
.
Untuk maklumat lanjut boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina

.

# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment