Thursday, August 2, 2018

BORONG PERALATAN SUKAN DENGAN HARGA MURAH TAPI KUALITI SAMA HEBAT DENGAN PASARAN ?? Baca pos ni..



BORONG PERALATAN SUKAN DENGAN HARGA MURAH TAPI KUALITI SAMA HEBAT DENGAN PASARAN?? BIAR BETUL….

Hai korang, harini nak share sikit lah pasal peralatan sukan yang superb murah ..kepada penggemar barangan sukan atau ada hasrat nak start bisnes jual peralatan sukan macam baju jersi ke, kasut sukan, semua lah peralatan sukan yang terlintas kat dalam fikiran korang tu kan.. Hehehe..
.
Okay.. untuk peralatan sukan ni ,,kalau kat Malaysia memang agak mahal lah sebab sekarang kalau nak peralatan sukan yang ada kualiti terbaik memang korang kena melabur banyak lah modal tu.. Haa.. so kalau korang nak beli peralatan sukan yang murah tapi berkualiti , apakata korang try pergi China..
.

Nak tahu kenapa kitaorang cadangkan China?? Sebabnya...kat sana ada plaza untuk peralatan sukan yang paling besar.. So memang gempak la sebab semua ada.. Memang apa jaa yang korang nak,, memang ada kat sana..
.
Tapi sebelum korang nak pergi China tu,, terutamanya yang baru nak berjinak dalam bidang bisnes ni or penggemar peralatan sukan yang first time nak pergi China tu,, korang kena lah cari atau cungkil ilmu untuk ke China dulu sebab takut nanti ada kes kena tipu lah apa lah kan..
.
So apakata korang join Seminar Maharaja Borong China yang kami tawarkan ni sebabnya dalam seminar ni korang akan didedahkan dengan Teknik ‘Zero Cost Marketing’, Cara Mengurus Bisnes dan juga Cara Borong Barang Dari China. Senang cita bila korang join seminar ni, korang akan lebih bersedia untuk membeli or memborong barang yang korang hajatkan tanpa sebarang masalah.. hehehehe..
.
Okaylah ,, itu je perkongsian kitaorang harini.. Kalau korang berminat dengan apa yang kitaorang share kan ni.. korang boleh terus pm wassap 017-8478843 / 018-2774914
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.

Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment