Friday, August 10, 2018

NAK UNTUNG LEBIH ?!!! TAPI MACAM MANA?? Baca pos ni..


NAK UNTUNG LEBIH ?!!! TAPI MACAM MANA??
.
Setiap usahawan mesti inginkan keuntungan yang lebih tapi kadang-kadang tu tak tahu macam mana.. Okay, harini saya nak share sikitlah pasal tips bagaimana usahawan nak cari untung lebih..So disini saya sertakan 3 tips yang perlu usahawan tahu untuk cari untung lebih :-
.
1) Beli Barang Direct Dari Sumber
Tahukah anda,, Pemborong di Malaysia membeli barang secara direct daripada negara sumber? Untuk penjimatan lebih, setiap usahawan yang bijak perlu berusaha untuk mengetahui dimana untuk mencari produk pada harga borong tetapi direct daripada negara pengeluar, iaitu China.
.

2) Tempah Produk Secara Online Dengan Supplier
Produk yang anda ingin borong boleh ditempah secara online. Lebih elok sekiranya anda kenal dan deal terus dengan supplier anda. Cuma perlu berhati-hati, ada kalanya terdapat kes penipuan. Haaa, sebab itulah pentingnya anda mempunyai ilmu tentang borong China ni.
.

3) Berkongsi Rezeki Dengan Orang Lain
Sentiasa ingat, market anda terlalu besar untuk anda handle sorang-sorang. Kongsi rezeki anda bersama orang lain. Anda bukan sahaja dapat menjimatkan bajet pemasaran anda. Anda juga membantu orang lain untuk mencari rezeki halal.
.

Insyaallah dengan tips ni, bisnes anda akan lebih berjaya.. Sekiranya anda ingin mempelajari lebih banyak lagi tentang ilmu bisnes dengan lebih mendalam seperti ilmu mengurus bisnes, ilmu “Zero Cost Marketing” dan juga ilmu borong terus dari sumber, anda boleh join program yang kami tawarkan iaitu Seminar Maharaja Borong China (MBC)..
.

Dalam program MBC kami, ilmu ini yang akan kami ajar kepada usahawan , bagi yang berminat nakkan ilmu ini, anda dijemput hadir ke program MBC kami ..


.
Nak tahu lebih lanjut terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina

.

# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment