Monday, August 27, 2018

PESERTA TERKESAN DENGAN ILMU DI SEMINAR MBC !! BETUL KE 😱 ??!!


PESERTA TERKESAN DENGAN ILMU DI SEMINAR MBC !! BETUL KE ðŸ˜± ??!!

Alhamdulillah, Seminar Maharaja Borong China pada 25 dan 26 Ogos yang diadakan di Ampang, Kuala Lumpur telah berakhir dengan jayanya . Kami telah mendapat feedback yang positif daripada peserta yang menyertai Seminar Borong Maharaja China ini..
.
Untuk pengetahuan korang , dalam seminar MBC ini korang akan mempelajari tiga ilmu . Tiga ilmu yang akan dipelajari daripada seminar ini adalah, ilmu mengurus bisnes , ilmu zero cost marketing dan ilmu bisnes.
.
Mesti ada diantara korang yang rasa “Alah, benda ni simple gila, belajar daripada buku pun boleh”. Tapi untuk pengetahuan korang, korang tetap kena mendalami ilmu ni dengan betul-betul.. Kenapa? Sebabnya tanpa pengurusan bisnes yang betul, bisnes korang akan bermasalah dan kemungkinan akan lingkup..
.
Kepada korang yang nak berniaga tapi tak tahu cara atau kepada korang yang dah ada bisnes tapi cam sendu jee.. Why not korang grab peluang ni untuk cungkil tiga ilmu ini.. Kita sama-sama cungkil dan cuba cari solution untuk selesaikan setiap masalah bersama-sama.. Insyaallah..
.

Okay tak nak membebel banyak, apakata korang tengok dulu video feedback daripada peserta kami..
.
Untuk pengetahuan korang jugak promosi untuk bulan Kemerdekaan masih berlangsung dan hanya tinggal 4 hari sahaja gaisss, cepat grab sekarang sementara promosi masih dibuka….
.
UPGRADE YOUR MIND, UPGRADE YOUR BUSSINESS..
.
Untuk maklumat lanjut boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

No comments:

Post a Comment