Monday, August 13, 2018

SELURUH KETURUNAN KILANG DUNIA AKAN BERKUMPUL DI 1 LOKASI??!

SELURUH KETURUNAN KILANG DUNIA AKAN BERKUMPUL DI 1 LOKASI??!
.
Harini nak share tentang sesuatu yang akan membuat korang tak senang duduk iaitu pasal Canton Fair.. Apa itu Canton Fair?Okay Canton Fair atau nama lainnya China Import And Export ini adalah ekspo kilang yang paling terbesar di dunia dan hanya berlangsung di Guangzhou China.. Ekspo ini hanya diadakan dua kali sahaja dalam setahun iaitu pada sesi pertama April- Mei dan sesi kedua iaitu pada Oktober- November.
.
Apa lagi menarik tentang Canton Fair ini adalah semua pengilang seluruh dunia akan berkumpul di satu tempat serta menjadi tempat tumpuan semua bisnes owner di seluruh dunia untuk memborong barang..
.
Nak tahu tak kenapa saya cakap macam tu? Sebabnya dalam Canton Fair ni korang dapat lihat produk yang terbaru dan terkini dari seluruh dunia.. Memang produk kat sana adalah merupakan design-design baru yang tidak ada dalam pasaran lagi dan semua produk yang dikeluarkan adalah dari material yang memang berkualiti tinggi.. Canton Fair ni memang sesuai sangat untuk korang yang buat bisnes,,tu sebabnya korang boleh menggunakan peluang ni untuk memonopoli pasaran dan korang boleh menjana keuntungan yang lebih lumayan..
.

Selain itu, korang jugak dapat mengenali pengilang secara terus tanpa perlukan orang tengah dan korang jugak boleh mendapatkan sebut harga produk yang korang nak tu terus dari kilang ..So lagi senang lah proses deal pasal barang ni berlaku…korang pun dah tak payah nak berharap dekat orang tengah dah.. Korang deal jee terus dengan pengilang .. Haaa kan lagi senang gitu..hehehehe..
.
Okaylah, setakat ni je perkongsian saya pada hari ni.. So kalau korang berminat nak tahu dengan lebih lanjut, boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/TripCantonFair

.

# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber





8/13/18
4 Photos - View album

No comments:

Post a Comment