Thursday, October 18, 2018

RASA DOWN BILA SETIAP BULAN UNTUNG CIPUT??


RASA DOWN BILA SETIAP BULAN UNTUNG CIPUT??
.
Okay, anda yang buat bisnes mesti pernah lalui masalah ni kan? Betul tak? terutamanya bila barang memang terjual , bisnes pun dapat sambutan tapi at the last bila dah ditolak semua expenses tuu,, untung sikit sangat...rasa down je bila tengok untung ciput je tiap-tiap bulan.. Kan tak best tu..
.
Untuk pengetahuan anda, masalah macam ni beri kesan yang buruk kepada bisnes kita,, sebabnya, orang bisnes ni.. income dia memang hanya berpandukan daripada bisnes je,memang tak ada yang lain dah... Kalau tak ada income,macam mana pulak nak sara keluarga, belanja keperluan dan lain-lain.
.
Haa,,bagi anda diluar sana yang ada masalah macamni, jangan runsing-runsing lagi dah sebab masalah ni boleh diatasi sebenarnya kalau anda belajar cara atau teknik yang betul untuk kira harga kos, marketing, operation, gaji, untung dan macam-macam lagi..
.
Bagi yang berminat nak tahu dan nak belajar step by step cara atau teknik yang betul untuk mengatasi masalah bisnes anda.. Apa kata anda luangkan masa selama 2 hari untuk timba ilmu bisnes ni dengan kami.. InsyaAllah sama2 kita cari, cungkil dan belajar untuk atasi masalah ni supaya tiap bulan untung kita sentiasa masyukk... hehehehe
.
Nak tahu lebih lanjut terus pm saya di :
.
http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina
.

No comments:

Post a Comment