Thursday, October 25, 2018

ADA HASRAT NAK BERNIAGA TAPI TAKUT NAK MULA ??


ADA HASRAT NAK BERNIAGA TAPI TAKUT NAK MULA ??
.
Selamat pagi semua!! Ada tak kat sini macam ni?? Okay, saya faham sesetengah dari kita memang ada hasrat nak mulakan perniagaan tapi takut atau tak berani nak mula sebab takut bisnes tu gagal. Sebenarnya tanggapan macam tu adalah punca utama untuk membuatkan kita jadi makin takut untuk memulakan bisnes.
.
Okay, untuk memulakan perniagaan kita perlulah siapkan diri kita dengan bersedia fizikal dan mental. Kenapa ?? Ini adalah kerana sekiranya kita tidak mempunyai fizikal dan mental yang kuat macam mana kita nak hadap risiko yang kita akan tanggung kelak. Haa sebab itulah, kita kena bersedia dan sentiasa berani untuk menghadapi sebarang kemungkinan sebaik sahaja memulakan langkah dalam perniagaan.
.
Tetapi setiap kemungkinan itu kita boleh atasi dan kurangkan. Tapi macam mana?? Okay, anda perlu siapkan diri dengan ilmu bisnes yang cukup serta tahu apa strategi utama bisnes anda. Actually, ilmu bisnes ini adalah sangat penting untuk kita tahu kerana tanpa ilmu, kita takkan ke mana-mana. Ditambah pula dengan dunia sekarang yang makin maju mengikut peredaran masa.
.
So kat sini juga saya ingin kongsikan salah satu perkhidmatan yang kami tawarkan iaitu Seminar Maharaja Borong China (MBC). Di dalam program ini, anda akan didedahkan dengan 3 ilmu trend perniagaan terkini. Diantaranya ialah:-

i- Ilmu Pengurusan Perniagaan
ii-Ilmu “Zero Cost Marketing”
iii-Ilmu Borong Terus Dari Negara Sumber
.
Tiga ilmu ini adalah yang paling utama untuk kita tahu sebabnya tanpa pendedahan tentang 3 ilmu ini mungkin akan membuatkan perniagaan kita muflis.
.
Untuk info lanjut boleh terus pm saya di:
http://wassap.my/60182774914/MBC
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

No comments:

Post a Comment