Saturday, October 13, 2018

NAK MULAKAN PERNIAGAAN TAPI TAK TAHU NAK MULA MACAM MANA?? .



NAK MULAKAN PERNIAGAAN TAPI TAK TAHU NAK MULA MACAM MANA??
.
Selamat pagi semua!! Okay untuk harini saya nak bahaskan tentang masalah ni. Siapa kat sini ada masalah macam ni?? Nak berniaga tapi tak tahu nak mula macam mana atau buntu tak tahu nak mula dari mana..
.
Perniagaan adalah salah satu pekerjaan yang boleh dikatakan sangat mencabar kerana di setiap liku-liku perjalanan dalam bidang perniagaan adalah sangat menguji kesabaran dengan turun naik untung yang akan kita hadapi.
.
Tapi jangan mengalah dulu, sebelum kita mulakan sesebuah perniagaan benda yang pertama kita perlu buat adalah mempersiapkan diri dengan ilmu -ilmu bisnes dan perancangan strategi yang betul sebelum memperluaskan langkah untuk memulakan perniagaan.
.
Fokuskan pada ilmu dan strategi anda dahulu sebelum membuat apa-apa keputusan dalam perniagaan. Kenapa saya berkata begitu?? Ini adalah kerana ilmu bisnes yang akan membuatkan perniagaan kita berjaya atau pun tidak. Tanpa ilmu bisnes yang betul tidak akan membawa kita kemana-mana walaupun kita ada kemahiran yang mungkin orang lain tak ada.
.
Antara ilmu yang saya maksudkan ini adalah 3 ilmu utama yang bisnes owner perlu tahu terlebih dahulu sebelum mencorak langkah ke hadapan dalam perniagaan. Ilmu yang saya maksudkan adalah :
i-Ilmu Urus Bisnes
ii-Ilmu Zero Cost Marketing
Iii- Ilmu Borong Terus Dari Negara Sumber
.
Tiga ilmu ini adalah sangat penting untuk bisnes owner tahu. Tanpa 3 ilmu ini kemungkinan bisnes kita akan lingkup.
.
Jadi kepada anda yang ingin dapatkan 3 ilmu ini boleh terus pm saya di:
http://wassap.my/60182774914/MBC
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
.
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment