Friday, July 20, 2018

TASIK KENYIR DAH KENA JAJAH!!




TASIK KENYIR DAH KENA JAJAH!!!
.
Apaaaaa? Hiihihi. Tak de la,bukan kena ‘jajah’ yang tu tapi kena jajah dengan kami semalam. Mana taknya, satu Tasik Kenyir tu kitaorang pusing. Memang berbaloi la cerita dia. Lepas ni kalau ada sesiapa yang tak tahu nak pegi mana untuk shopping barang-barang murah, boleh terus direct pegi Tasik Kenyir ni.
.
SEBAB… Zon Bebas Cukai ada di Tasik Kenyir. Hihihi. Tak payah cerita la murah dia macam mana, korang pun boleh imagine kan? Coklat dia, perghhh, tak payah imagine la coklat dia memang semua gempak-gempak. Bagi korang yang suka coklat tu, memang ‘heaven’ untuk korang la bila datang sini sebab semuaaaa coklat dia jual murah.
.
Lepastu, barangan beg pulak dari beg kecik sampai la beg sebesar beg luggage tu semua ada. Tu tak termasuk barangan peralatan dapur macam pinggan, mangkuk, cawan segala jenis sepupu sepapat barangan dapur la ada dekat Zon Bebas Cukai Tasik Kenyir ni.
.
Benda murah dan cantik, lepastu berkualiti lagi, mana korang nak dapat. Haaaa, sebab tu la kitaorang JAJAH Tasik Kenyir ni. Hahaha. Korang jangan ingat Tasik Kenyir ni tempat shopping je tau. Dekat sini jugak korang boleh buat macam-macam aktivti.
.
Haaaa, aktiviti dia memang best la dan sesuai untuk seisi keluarga. Dekat sini antara aktiviti yang korang boleh buat adalah berkunjung ke Taman Herba. Tempat dia memang tenang dengan tumbuh-tumbuhan hijau. Sejuk je mata memandang. Ecehhhh, hahah. Korang boleh rasa sendiri air yang dorang buat menggunakan herba-herba semulajadi. Lepastu, sekarang tengah musim durian kan, so korang boleh lepak makan durian sambil enjoy the view.
.
So, kepada korang yang nak jadi pengguna bijak, pergi la terjah Zon Bebas Cukai Tasik Kenyir. Memang tempat dia best dan korang takkan rugi la beli barang dekat sana. Untuk yang ada keinginan dan impian nak ada bisnes sendiri dan uruskan bisnes dengan bijak pulak, boleh dapatkan barangan direct dari sumber.. Dari sumber tu kt mana? Dari China la…
.
So, Sapa nak tahu lebih lanjut dan nak bisnes dia lebih maju dan untung pun berganda, saya boleh bantu..
Maklumat lanjut boleh terus pm saya di
http://wassap.my/601113004869/TripBorongChina
http://wassap.my/601113004869/TripBorongChina
.
# Join Telegram Chanel: https://t.me/SembangBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen#TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina#VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong#JomBorongTerusDariSumber #tasikkenyir #zonbebascukai

.

No comments:

Post a Comment