Monday, July 16, 2018

"HANDBAG BORONG MURAH CHINA"..Borong Sakan!!



"HANDBAG BORONG MURAH CHINA"

BORONG SAKAN!!! Nampak tak handbag vouge2 dekat atas tu? Cuba teka harga handbag tu berapa? RM2000 RM3000? Sudah tentunya SALAH!!! akak-akak sekalian alam boleh borong handbag tersebut dengan harga yang murah dan juga dengan kuantiti yang banyak.


Ada sorang akak ni cakap "boleh gila akak tengok handbag dekat China ni dik oiiii semuanya vouge dan murah sampai berpinar biji mata tak tahu nak pilih yang mana satu" Nak tahu kenapa? Sebabnya adalah bukan kerana harganya sahaja yang murah tapi kerana terdapat pelbagai pilihan dan kedai yang menjual dengan harga borong yang murah!!!


Kenapa kami pilih China? Kalau nak cerita dekat sini pastinya akak abang tak akan percaya melainkan anda semua sertai team kami untuk memborong sambil bercuti ke China. Kami Menawarkan pelbagai servis dan anda juga boleh request untuk pergi ke China secara private. Jika anda hendak pergi tanpa kami juga boleh kerana Tour Guide kami akan assist anda di sana agar anda dapat memborong barangan di sana tanpa ditipu dan ditimpa sebarang masalah.


Kami juga pernah memborong bersama-sama artis Malaysia seperti Lan Pet Pet, Anne Ngasri, Fara Fauzana dan ramai lagi. Dan kalau anda nak tahu, pereka fesyen terkenal Rizalman pun memborong kain dari China kerana kualiti kain yang bagus dan tak dapat dinafikan lagi. Jadi apa tunggu lagi?


Selain itu, kami juga mempunyai banyak feedback daripada mereka yang telah menyertai kami dan semestinya mereka sangat berpuas hati dengan servis kami tawarkan. Anda tidak perlu ragu2 dengan kami kerana harga pakej 5 hari 4 malam kami di China adalah sangat berbaloi dan pastinya sangat murah di antara yang termurah.

.
Download E-Book "Mudahnya Borong China" > https://goo.gl/HAuEWN
.

# Join Telegram Chanel: https://t.me/SembangBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina 
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina 
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
.
#RamdanJohari #IzzyHamdan #RamdanJohariBorongChina #Dazra #DazraVentures #TripBorongChina #EjenEliteDazra #SeminarMaharajaBorongChina #MaharajaBorongChina #orderBorong #MBC2018 #SembangBorongChina

No comments:

Post a Comment