Friday, July 6, 2018

CAKAP JE TAK GUNA, MEH SAYA SHAREKAN RESULT... Baca post ni..

Pada trip yang lepas, saya telah disertai oleh Puan Suhaini untuk pergi join Trip Borong China. So, basically pada awalnya perniagaan Puan Suhaini adalah secara atas talian....( online bussiness laa katakan..)
.
Puan Suhaini ni, beliau sgt gemar untuk membuat gubahan Bunga kerana ada kemahiran menggubah bunga.. So, anak Puan Suhaini ni merasakan yang daripada hobi, boleh dijadikan sesuatu yang bermanfaat untuk dimulakan iaitu bisnes...(kira source of income laa)
.
So, pada asalnya bisnes mereka hanyalah melalui doorgift, birhday present bunga and gubahan bunga macam tu laa.. hehehe..
.
Anak Puan Suhaini mula post kan online setiap apa gubahan yang Ibu dia lakukan dan ianya berhasil... (alhamdulillah..) :)
.
Bukan tu je, diaorang pon dah dapat review dan temubual daripada Harian Metro..
.
Jadi... bila bisnes dah berkembang, diaorg start fikir utk macam mana nak dapatkan stock daripada supplier dengan harga yang murah dan stock selalu ada....Sebab diaorang dah brjaya buka kedai sendiri.
.
So, macam mana kan nak dapatk stock murah and continues ni??
.
Puan Suhaini ni selalunya ambil stock daripada merata-rata tempat.. Dan kalau ada buat sales, disitulah Beliau akan pergi... (susah jugak macam tu kan.. hurmm..)
.
Puan Suhaini juga share kan yang harga tak laa murah sgt sebab usually RM20 keatas untuk sekuntum bunga tu....
.
Until laa beliau join Trip Borong China dgn kami, then its start to change...
.
"Sehingga laa saya jumpa Trip Borong China daripada Dazra Ventures and Consultancy ni, saya pergi sendiri ke China. Dan dapat tahu di sana dapat dengan harga yang memang sangat murah dan mudah... Saya berpuas hati sangaat sebab harga jauh lebih murah"...
.
"Dan saya dapat banyak guide daripada Sifu Ramdan tentang bisnes"
.
haaa... Amacam??
.
Takpe, klik link ini dulu and tengok.... https://www.youtube.com/watch?v=BFe4zW4pdxo&t=16s
.
Kami dari “My Little Roses Florist” menawarkan bunga tiruan, bunga sabun, bunga segar yang cantik, berkualiti tinggi dan murah untuk anda semua. Bunga tiruan kami kelihatan seperti bunga yang hidup standing bunga segar yang sedia ada. Kini kedai kami sudah beroperasi lebih dari 6 tahun dan sering kali mendapat tempahan dari Malaysia dan juga luar negara. kami juga menerima tempahan: - Majlis cukur jambul - Hiasan untuk majlis - Hampers dan gift - Flower delivery services - Bunga convo Dan pelbagai lagi.. Jika anda berminat untuk mendapatkan bunga-bunga kami sila ke: ALAMAT: 13, JALAN PLUMBUM, R/7R, PUSAT KOMERSIAL SEKSYEN 7, 40000, SHAH ALAM, SELANGOR (BERSEBELAHAN KEDAI SUBWAY DI JAKEL SEKSYEN 7) WAKTU OPERASI: 10 PAGI – 8.30 MLM CALL / WHATSAPP: +6019 277 0003 https://www.facebook.com/mylittlerose... 
https://instagram.com/mylittlerosesfl...
.
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
.
# Join Telegram Chanel: https://t.me/SembangBorongChina
.

No comments:

Post a Comment