Wednesday, July 11, 2018

KORANG BUAT BISNES?? baca ni...





Seminar Maharaja Borong China 2018 (MBC 2018) adalah program keusahawanan yang dijalankan selama 2 hari, lengkap dengan teori dan praktikal mengenai info borong china. Program keusahawanan ini diinspirasikan oleh seorang usahawan muda iaitu Tuan Ramdan Johari yang berpengalaman lebih dari 5 tahun di dalam industri pemborongan dan pemasaran digital. 

1. BIMBINGAN ASAS PEMBORONG

Setiap pemborong berjaya perlu bermula dari bawah. Di dalam seminar ini anda akan didahkan cara bermula sebagai ejen dropship pemborong di china terlebih dahulu untuk mengenal pasti TARGET MARKET yang anda perlu teroka, sama ada produk tersebut
mempunyai demand atau tidak, sebelum pergi ke China.

2.PANDUAN A TO Z DI CHINA

Setelah anda mengenal pasti TARGET MARKET anda, anda boleh terus Deal dengan Suppier dari China secara berdepan, faham kerenah suplier, kenali lubuk murah produk anda, selok belok plaza borong di China, dan pengurusan logistik dari China ke Malaysia.

3.REPEAT ORDER SECARA ONLINE

Anda akan ketahui bagaimana produk anda boleh dipesan dari Malaysia secara online terus dengan suppier yng anda sudah kenali. Pengendalian sistem order produk borong yang sistematik direct dari kilang dan pengurusan 2018 'Quality Check' untuk setiap tempahan yang anda order secara online.

!!!!!! PROMOSI !!!!!!
Buy 1 Free 2 
RM 329
.SILA HUBUNGI KAMI SEGERA:
+6 011 1300 4869
+6 017 8478843.
.SOCIAL MEDIA:
- website: www.TripBorongChina.com
-Facebook: #SembangBorongChina
-Instagram: @RamdanJohariBorongChina
.
ALAMAT SYARIKAT:

A9/3, TAMAN DAGANG, JALAN DAGNG BESAR,68000
AMPANG, SELANGOR  

No comments:

Post a Comment