Thursday, February 16, 2017

RENUNGAN BERSAMA !!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua pembaca blog kami. Asyik promosi je kan. Hari ni, kami nak kongsi kata-kata hikmah buat renungan kita bersama pulak. Biar jadi ingatan kita bersama untuk jadi usahawan berjaya.
.
Macam kata-kata di gambar tu, macam mana nak berjaya kalau anda masih tidur dan berada ditakuk lama, tidak mahu berjaya dan berusaha mencapai kejayaan. Terutama zaman ekonomi kita yang tak tentu ni. Even mereka yang ada kerja tetap pon, sekarang ni berlumba-lumba cari apa-apa barang atau bahan untuk berniaga. Nak cari "side income" katanya.
.
Jadi, takkan anda tak nak tambah pendapatan macam orang lain? Tak nak berjaya macam orang lain? Inilah time nya untuk anda bangun jika nak jadi usahawan berjaya. Masanya untuk anda timba ilmu usahawan dari ketiga-tiga sifu yang kita ada di Dazra Ventures & Consultancy.
.
Jom join Seminar HBO kami dan tambah ilmu untuk jadi usahawan yang berjaya. Seminar HBO yang terdekat ialah pada 16/2/2017 & 25/2/2017.  Dahlah murah je harga Seminar. Serius RM100 Je. Cepat2 sementara peluang masih ada. Jika berminat, boleh layari www.SeminarBorongChina.com atau hubungi kami di 011-13004869 & 013-2035697.
.
#Dazra
#DazraVentures
#ProjekInsta
#OnlineMarketing
#SeminarHBO
#TripBorongChina
#SeminarBorongChina
#Hypermarket

No comments:

Post a Comment