Wednesday, February 8, 2017

SERVICE VISA !!


ATTENTION. Hari ni kami nak cerita tentang satu benda ni. Iaitu benda yang paling penting tapi kita sering ambik mudah. Kalau tengok gambar tu mesti anda dah tau kan apa yang kami maksudkan. Ya, tepat sekali. Benda paling penting yang kami maksudkan ialah visa.

Kami di Dazra Ventures & Consultancy juga mempunyai servis membuat visa. Servis membuat visa yang kami maksudkan ialah jika anda ingin pergi Trip Borong ke China bersama kami, jangan risau, anda tak perlu fikirkan tentang visa kerana setiap pakej yang kami sediakan walhal pakej yang paling murah sekali pon, kami tetap sediakan servis visa untuk anda. 
Visa adalah benda paling penting sekali. Tak guna beli tiket flight tapi tak ada visakan. Kita tak boleh masuk ke China tanpa visa tau, buat sesiapa yang tak tau la. Nak buat visa ni pon agak rumit. Jadinya sebab itulah kami menyediakan servis membuat visa untuk anda semua yang nak ke Trip Borong ke China dengan kami. Kami nak memudahkan kerja anda semua je. Berminat boleh hubungi kami di 011-13004869 atau layari http://dazra.my/index.php/perkhidmatan/servis-visa
.
#TripBorongChina
#SeminarBorongChina
#SeminarHBO
#OnlineMarketing
#Hypermarket
#Dazra
#Dazraventure
#ProjekInsta

No comments:

Post a Comment