Tuesday, February 14, 2017

SEMINAR HBO !!


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari ini kami ada sesuatu yang istimewa untuk anda. Apa yang istimewa sangat tu? Hah, apa lagi kalau bukan tawaran hebat Seminar HBO 2017 dengan harga serendah RM100. Wow RM100 je??? SIYES AH??? SIYES DOWH!!!

Apa itu HBO? H : Hypermarket. Kami akan mengajar anda bagaimana untuk membuat produk dan brand anda sendiri serta bagaimana untuk membawa masuk produk anda ke dalam "hypermarket-hypermarket" di Malaysia. B: Borong China. Kami akan mengajar anda segala ilmu tips untuk berborong di China. O : Online Marketing. Kami akan mengajar anda bagaimana untuk membuat marketing secara online dan mempromosikan lagi bisnes anda.
.
Bagi siapa yang berminat menjadi usahawan berjaya, kena berguru dengan ketiga-tiga sifu hebat kita dengan ilmu borong paling lengkap di Malaysia. Yang dah dapat ebook daripada kami, jom lah join, kalau tak, ia jadi, ibarat belajar dan membaca tanpa berguru. Penerangan lengkap, ada di seminar kami.
.
Seminar HBO 16/2/17 & 25/2/17. Siapa terlambat, melepas. Cepat, sementara peluang masih ada. Kalau nak, boleh layari www.SeminarBorongChina.com atau whatsapp kami di 011-13004869 /  013-2035697
.
#TripBorongChina
#SeminarBorongChina
#SeminarHBO
#OnlineMarketing
#Hypermarket
#Dazra
#DazraVentures
#ProjekInsta

No comments:

Post a Comment