Friday, March 10, 2017

SEWA RUANG BILIK SEMINAR !!




PROMOSI MURAH!!!
.
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Dah lama kan tak dengar saya berceloteh. Maaf la. Busy sikit dengan seminar lah, Trip Borong China lah. Tu yang dah lama dah tak share cerita. Tapi hari ni, saya nak share cerita hari Ahad minggu lepas. Kami memang tak ada seminar hari ahad. tapi apa yang berlaku hari ahad ni? Macam ada orang je kat ruang seminar kami. Tapi sifunya lain. Tak ada pon saya kat dalam gambar. Saya dah tak jadi sifu ke?
.
Bukan-bukan saya masih lagi menjadi Sifu Borong China, cuma gambar kat atas tu, ada pelanggan yang menggunakan ruang seminar di syarikat saya. So, hari ni, ni lah yang Gambar kat bawah ni, gambar pelanggan yang menyewa ruang seminar kami dengan harga promosi yang hebat tau. Selain saya dan sifu Izzy yang bagi seminar, kami juga ingin beri peluang untuk anda-anda di luar yang nak buat kelas apa-apa, bolehlah gunakan ruang seminar kami untuk kelas yang anda ingin lakukan. Harganya MURAH sahaja. Hanya serendah RM99.00 untuk 4 jam dan RM190.00 untuk 8 jam.
.
Jadi, bagi sesiapa yang berminat untuk sewa ruang bilik seminar kami dan nak tau lebih lanjut, boleh layari www.dazra.my/index.p…/perkhidmatan/sewa-bilik-seminar-ampang
.
#Dazra
#DazraVentures
#SewaRuangBilikSeminar
#SewaBilikSeminar
#SeminarHBO
#KelasOnlineMarketing




No comments:

Post a Comment