Monday, August 1, 2016

BORONG BARANGAN DECO RUMAH UNIK CHINA


Hi Salam korang semua. 
Salam sejahtera juga kepada memba-memba yang diluar sana.. wasapp yo 

Hari admin nak story pasal barangan borong China murah-murah untuk korang semua yang suka deco rumah. Barangan cenggini xdak kat Malaysia. So jum ikut trip kami borong China ke sana. kalau ada pun kat Malaysia mana Rare cemni, Harga ketuk sampai lebam hahahaha...

Banyak lagi, barang borong deco rumah yang rare kat China tp admin saja payung gamba ni bagi korang yang minat deco rumah atau membuat servis cemni bole Pm terus tanpa rasa ragu-ragu ke admin. Harga kasih sayang admin guarentee. Kualiti barangan deco yang unik ni, toksah sembang banyak, demand dia sampai tembus ke luar negara dan diiktiraf oleh country europh. Boleh tera tuuuuuuuuu Kah Kah Kah..

Rumah dah Banglo, 2 Tingkat, ada Swimming Pool bagai, tp ceroi laaa kalau hiasan dalaman tak padu.. Nanti kena Kecam "indah khabar dari rupa" Jeee hahahahhaahahahahahh. Jum ikut trip borong ke China untuk dapatkan barang deco rumah paling Murah pada abad ini. Anda mampu mengubahnya... !!!!!

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)



#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber 

No comments:

Post a Comment