Friday, August 12, 2016

TRIP BORONG CHINA BERSAMA SIFU RAMDAN JOHARI (RJ)


Assalamualaikum.. 

Petang nie admin nak cerita pasal trip borong china bersama sifu Ramdan Johari (RJ). hampa kenai dak sapa Ramdan Johari ni.. koman sepana la xkenal. adududududu. sifu Ramdan Johari merupakan seorang sifu yang sangat tidak asing lagi dalam bidang trip borong ke China. Penah menempah nama hingga menembusi siaran langsung serta akhbar antaranya kerjasama bersama NONA dan akhbar Kosmo pada tahun 2014. telah berjaya melatih 1500 usahawan di Malaysia yang ingin berborong di China. jika anda maseh ragu-ragu atau was-was dengan keupayaan sifu RJ boleh datang terus ke Office kami yang terletak di Taman Dangang, Ampang. 

Untuk trip borong ke China pada bulan ini August 2016, anda sangat bertuah jika mengikuti trip ini kerana sifu RJ akan turun bersama anda dan peserta trip untuk berkongsi dan merapatkan lagi silaturrahim antara kita. bukan senang sifu RJ nak turun ke China. Orang kat luar sampai ambik No giliran nak berjumpa sifu RJ HAHAHA, Korang yang ikut trip kali ni boleh jumpa face to face, beramah mesra, bertanya soalan dan macam-macam lagi tanpa ada sebarang imbuhan cas dan angka giiran. Ho Ho Ho... 

Gambar kat atas tu mengenai seorang peserta perempuan yang akan mengikuti trip Ogos neyh, tersenyum lebar sis ni lepas berjumpa sifu RJ, segala pertanyaan yang menghantuinya selama ni dah terjawab HA HA HA.. Lagi satu, nampak tak passort? tak banyak pun.. cuma kalau lambat tinggal TEMPAT TERHAD ..!!!!! Ha Ha hA.. 

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment