Tuesday, August 2, 2016

BORONG CHINA SAMBIL BERIBADAH


Assalamualaikum.
Hari neyh admin nak kongsi sedikit maklumat mengenai trip borong China yang dibawa oleh pihak dazraventures. Okayh gambar yg korang tengok diatas tu adalah sebahgian perserta yang mengikuti program trip kami, bukan calang-calang org tu, ada taukey kain, taukey acc perempuan and laki dan  taukey blaa blaa...

Kali ni team dazraventures bawa peserta trip ni ke suatu tempat yang mana terletaknya maqam seorang sahabat nabi pada masa dahulu dan diantara 10 orang sahabat yang dijamin syurga oleh allah s.w.t. cuba korang teka siapa sahabat nabi tersebut??

Beliau adalah saad bin abi waqas yang dikenali sebagai penyebar islam di negeri China. Seorang tentera pejuang islam yang mana orang pertama yang telah terkorban dalam peperangan badar akibat terkena panahan musuh. Selain itu, beliau juga seorang yang kaya dan dermawan dalam membelanjakan hartanya ke jalan allah s.w.t.
Okayh, cukup takat ni dulu coretan admin, harap korang semua dapat sedikit info yang bermanfaat. Sambil kita berborong sambil kita beribadah, sama macam org tua-tua cakap sambil menyelam kita minum air. Tak lengkap lah kalau korang datang ke Guangzhou tapi xmenjejaki tempat bersejarah ini. Maka dengan itu, ikutilah trip borong china kami sambil berborong kita beribadah dan melancong. Mana nak dapat cemni kan? Hanya di Dazraventures...!!!!!!!!!!

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment