Wednesday, July 27, 2016

BEG TANGAN MURAH


Assalamualaikum
Hi selamat tengah hari.

Sebelum keluaq lunch admin kena dera dengan boss dulu, pakat suruh update beg tangan murah dekat China. Boss saye suruh bagitau dekat awak semua yang harga beg tangan dekat cina dok buat gila-gila bagi sale kaw kaw dan harga meletop. peserta trip lepas kutip beg tangan atau handbag dah macam durian runtuh Ha Ha Ha....

Buat sahabat admin peniaga ig, peniaga pasar malam, peniaga tepi jalan dan taukey-taukey besar yang diluar sana anda maseh belum terlambat untuk turut serta dalam trip borong ke China bersama skuad Dazraventures untuk kutip handbag yang terlalu murah untuk dibuat niaga, koleksi peribadi, dan seangkatan dengannya.. 

Tak rugi pun beli handbag banyak-banyak ditambah dengan harga meletop ditoup pulak dengan condition ala-ala  Mak Cun, drama tv 3 gituw-gituw hahahaa.

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber 

 


No comments:

Post a Comment