Thursday, July 21, 2016

BORONG KAIN TERMURAH DI DUNIA


Assalamualaikum......

okayh today admin nak story mory sikit pasal gambar yg kat atas tu. PLAZA KAIN di China.. !!!!!
hampa semua tengok la sendiri banyak mana kain yg ada? klu korang dapat kira la kan ho..ho..ho...
Memang banyak jenis kain la klu nk sembang xhabis makcik oiii. Yang bestnya plaza kain di China ni, kain dia banyak pattern, murah dan semua supplier dekat Malaysia, tanah airku pun, ambik kat sni dan balik juai di Malaysia hingga harga tak masuk dek akal Haaa...Haa...Haa....

Sampai bila korang dan hampa semua yang berbisness kain ni, nak harap orang tengah dan supplier hantar dekat Malaysia. Memang korang kena kapak a.k.a sembelih harga die. Meh ikut Dazraventure ke china kita bawak pi plaza kain sebesar alam tu biaq terbeliakk biji mata korang tengok harga asal dia kah.. kahh.. kahhh..

Mari ikut trip borong dazraventures ke China 5 hari 4malam buang sikit ego korang tu.. sampai bila nk jadi ikan bilis dalam perniagaan jum jadi jerung yang mengusai lautan dalam bisness..

5hari 4malam kat China admin guarentee korang akan balik dengan xpuas hati dan akan datang repeat borong ke China balik....



untuk sebarang info mengenai trip borong China@Dazraventures ni korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 (sifu ramdan johari)

No comments:

Post a Comment