Wednesday, July 20, 2016

PLAZA BORONG PINGGAN MANGKUK



Assalamualaikum...

Hari ni admin nak khabarkan cerita mengenai trip lepas borong ke China. Apa yang menariknya tempat kali ini adalah plaza terbesar untuk barangan pinggan dan mangkuk atau orang panggil barangan dapur. Dekat sini admin nak cerita harganya jauh lebih murah dan memang berbaloi sampai naik pinau mata peserta hingga ada yang tak terpilih sebab barangan kat disini kadang-kadang tak dapat kat Malaysia Dik oiiiii haha. Kalau tak percaya jum datang ke china untuk trip yang akan datang nie.

 plaza pinggan mangkuk ni besar mana yea?

banyak sangat ke pattern pinggan dan mangkuk ?

sempat ka nak tengok pinggan dan mangkuk takut xckup masa?

haaa ok admin nak cerita besar mane plaza pinggan mangkuk tu yer. tahu klcc? satu klcc tu penuh dengan pinggan mangkuk. Try magine tengok hahahahahaaha. jangan termuntah ja hihihi. Alright, untuk pattern dia plak xpayah takut sbb admin guarentee mesti ada yang korang semua xpernah tengok pun ada. sebesar alam plaza tu xkn satu pattern jaa come onn lahhhh. Seterusnya, takut xckup masa hahahahaha. jgn risau sis semua, admin xkejam pun just bagitahu je kat pihak dazraventures kat sana yang sis nak pergi lagi ke plaza tuuu. kami akan hantar dan ambik sis. berjuanglah sehingga puas hahahahaa.

tak cukup jugak masa!!!!! ini admin nak marah nie hahahhaa. pihak kami akan bawak peserta semua ke night market pulak. haa night market ni dua malam kita akan pergi dan tempat berbeza yer. kalau tempat yang sama buat ape macam korang pergi danau kota setiap malam mesti bosan.

lastly kepada peserta yang sedang bergiat dalam bisness dan inginkan info lanjut tentang borong ke china ni boleh melayari web www.tripborongchina.com atau boleh menghubungi pihak kami di talian 017-8478843 (Sifu Ramdan Johari) atau 011-13004869 untuk Whatsapp.








No comments:

Post a Comment