Wednesday, January 9, 2019

NAK PERGI CHINA TAPI TAK ADA MASA NAK APPLY VISA ??

 
 NAK PERGI CHINA TAPI TAK ADA MASA NAK APPLY VISA ??

.
Selamat pagi semua!! Haa siapa kat sini ada masalah macam ni?? Saya faham sesetengah dari kita mesti jadual harian pack dengan kerja semua kan.. Terutamanya bisnes owner.. Nak buat visa kadang-kadang tak sempat lah, nak pergi tapi jauh dari kawasan lah, macam-macam masalah..
.
Haa kepada anda yang nak pergi China tapi tak ada masa nak buat visa atau tempat buat visa jauh sangat dari kawasan anda, jangan risau saya ada penyelesaian untuk hentikan segala kerunsingan anda tu.. hehehe
.
Saya ingin kongsikan tentang salah satu servis yang kami tawarkan iaitu perkhidmatan pembuatan visa ke China . Haa jangan risau, kami akan uruskan pembuatan visa untuk anda. Anda dah tak perlu lagi runsing dengan masalah tak ada masa nak apply visa lagi dah..
.
Haa untuk memudahkan anda lagi, saya kongsikan video penerangan tentang cara apply visa dengan mudah dan betul. Selamat menonton!!
.
Untuk info lanjut tentang perkhidmatan pembuatan visa boleh terus pm saya di:
http://wassap.my/60182774914/Visa China
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen#TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment