Wednesday, January 23, 2019

KUALITI SAMA HEBAT SEPERTI DI AL-IKHSAN DAN KEDAI PERALATAN SUKAN YANG LAIN ?

 
KUALITI SAMA HEBAT SEPERTI DI AL-IKHSAN DAN KEDAI PERALATAN SUKAN YANG LAIN ?
.
Tak dinafikan kalau peralatan sukan di Malaysia agak mahal kerana kualiti . semakin berkualiti semakin mahal harganya.. Harini saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri melihat peralatan sukan dengan harga yang murah dan kualitinya setanding di Al-Ikhsan..
.
Kepada penggemar barangan sukan atau yang sememangnya berhasrat membuka bisnes menjual peralatan sukan seperti baju jersi, kasut sukan, dan lain-lain.. Di sini saya ingin memberitahu kepada anda bahwa semua ini boleh didapatkan di China sahaja … saya ulangi hanya di China..China amat terkenal dengan reputasi mereka sebagai lubuk harga yang super duper murah dan hampir tidak masuk akal. Boleh jadi harga, boleh turun dari 30% hingga 95% jauh lebih murah.
.
Okaylah saya tak nak kongsikan kepada anda semua keisitimewaan membeli di China kerana saya nak anda sendiri merasai seperti mana saya merasainya.. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan dengan apa yang telah saya kongsikan boleh klik link di bawah :
http://wassap.my/60182774914/SeminarBorongChina
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
.
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment