Friday, January 18, 2019

“ CARA MUDAH BELAJAR HANYA MELALUI DVD ”




“ CARA MUDAH BELAJAR HANYA MELALUI DVD ”
 
Anda cakap saja nak apa semestinya di China apa yang dihajati akan dapat. Inshaa Allah.
Ini kerana, negara China merupakan sebuah negara yang mempunyai penduduk yang ramai dan merupakan negara yang pesat tetapi di dalam kepesatan tersebut terdapat banyak tempat untuk memborong .
.
Oleh itu, sekiranya anda berminat untuk pergi ke China tetapi tiada ilmu lagi, anda mempunyai dua pilihan iaitu samada mengikuti seminar atau membeli DVD panduan memborong China daripada kami.
.
Didalam video Panduan Memborong China ini anda akan mempelajari cara persediaan seorang usahawan borong yang lengkap bermula dari Malaysia sehingga ke negara China sendiri dan anda tidak perlu lagi bergantung menggunakan perkhidmatan orang tengah yang sering kali mengaut keuntungan dari anda.
.
Segala info yang ada di dalam video ini dikongsi oleh pakar borong China iaitu Sifu Ramdan Johari sendiri. Teknik-teknik yang professional dan juga teknik rahsia “deal” sewaktu memborong di china akan di kongsikan oleh beliau sendiri.
Semoga video Panduan Memborong China ini dapat memberi manfaat untuk perniagaan anda terus maju berjaya.
Untuk maklumat lanjut boleh terus pm di :
http://wassap.my/60182774914/DVDBORONG
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment