Monday, January 23, 2017

TRIP BORONG CHINA BERSAMA ARTIS (ANNE NGASRI)


Pada 13/11/2017 hingga 15/1/2017 yang lepas, kami telah pergi Trip Borong ke China sekali lagi. Kali ini kami pergi dengan bukan calang-calang peserta tau. Siap bersama artis lagi. Siapa lagi kalau bukan artis cantik Datin Anne Ngasri ini. Trip yang kami lakukan ini adalah khas untuk PUTERI UMNO Bukit Bintang dan ketua PUTERI UMNO nya ialah Datin Anne Ngasri sendiri. Ini adalah "Private Trip" untuk mereka yang seramai 11 orang peserta. 

Hah, nak tahu apa yang diborong mereka di China? Haish macam-macam. Dah lah barang murah-murah, cantik-cantik dan berkualiti pulak tu. Untung mereka dapat pergi trip ini. Buat pengetahuan semua, antara barang yang mereka beli ialah di Plaza Borong Beg Tangan, Plaza Borong Kain, Plaza Borong Gadget dan banyak lagilah. Biasalah, perempuankan tak lari dengan istilah "Kaki Shopping" ini. Macam tak boleh dipisahkan lagi shopping dengan perempuan ini. Walaupun, lelaki pon ada kaki shopping jugak. 

Bukan tu saja tau, pada Trip Borong ke China tersebut, mereka bukan sahaja boleh cuci mata dan beli barang, mereka juga berkesempatan melawat makam Saad Bin Abi Waqas AS, salah seorang sahabat Nabi Muhammad SAW dan banyak lagi tempat menarik. 

Jadi, ada yang berminat tak untuk mengikuti kami ke Trip Borong di China yang seterusnya? Mesti ada yang cemburukan nak shopping barang-barang murah, berkualiti dan cantik macam mereka. Jika ada yang berminat, sila telefon saya di nombor 011-13004869 atau sila layari website kami di www.TripBorongChina.com untuk maklumat yang lebih lanjut.

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SifuBorong #JomBorongTerusDariSumber #BorongChina #Dazra #DazraVentures #MaharajaBorong

No comments:

Post a Comment