Wednesday, January 18, 2017

MAHU SERTAI TRIP BORONG CHINA PERCUMA??


Anda berminat tak kalau kami berikan pakej Trip Borong ke China kini percuma kepada anda? Jika anda berminat, jangan segan dan silu untuk bertanya kepada saya. Sebelum itu, kami ingin nyatakan bahawa syarikat Dazra Ventures ini telah berkecimpung di dalam bidang perniagaan borong china ini dari awal tahun 2012 lagi.

Ok, peluang Trip Borong ke China ini memang kami berikan PERCUMA kepada ushawan yang berminat untuk menerokai peluang perniagaan di negara China. Tapi setiap benda yang percuma ada syaratnya. hehehe. (syaratnye mudah je pun)

Antara syarat-syarat untuk berpeluang menyertai Trip Borong China adalah:
- mempunyai masa sekurang-kurangnya 2 jam 1 hari
- berumur 18 tahun ke atas
- tahu serba sedikit penggunaan facebook dan instagram
- mempunyai smartphone
- memcapai objektif syarikat kami

Itu je syarat yang kami tetapkan. Bagi yang berminat, anda perlu hadir ke program ejen Trip Borong China kami ini untuk kami terangkan secara terperinci. Program ini adalah percuma sahaja dan ini bukan program MLM.

Sila layari website kami ini untuk dapatkan butiran yang lengkap serta tarikh program ejen Trip Borong China ini. http://dazra.my/index.php/perkhidmatan/ejen-trip-borong

Jangan lepaskan peluang keemasan ini kerana ianya adalah terhad sahaja. Bertindak segera jika anda mahukan kejayaan untuk diri anda sendiri. Terima Kasih, jumpa anda uya... :)

No comments:

Post a Comment