Tuesday, January 24, 2017

IMBAS KEMBALI PENCAPAIAN SEPANJANG 2016


Agak-agaknya, apa sifu kita buat kat depan ramai-ramai "businesses women" yang berjaya ini? Apa lagi kalau bukan mencurahkan segala ilmu bisnes borong, bisnes online dan banyak lagi ilmu berniaga yang sifu kita ini ada. Buat pengetahuan semua, gambar di atas adalah gambar yang diambil sewaktu sifu kita memberi seminar online marketing kepada para peserta kita. Ceria dan bersemangat wajah peserta-peserta kita mendengar seminar daripada sifu kita.

Almaklumlah, sejak zaman IT berteknologi canggih ini, ramai dah orang kita nak mencuba nasib untuk berniaga secara online ini. Kebanyakannya ikut orang, tapi tiada ilmu nak market kan lagi perniagannya, tak cukup ilmu lagi nak mahirkan cara nak promosi kan produk itu. Tak kesahlah nak ikut orang ke, berniaga suka-suka ke, nak tambah pendapatan ke, apa juga sebab kita berniaga, perlulah ada ilmu berniaga juga terutamanya marketing kan.

Jadi, di sinilah tugas kami, Dazra Ventures & Consultancy nak berkongsi ilmu, memberi tunjuk ajar dan memberi seminar kepada anda tentang online marketing ini. Bukan sahaja kami memberi perkhidmatan seminar online marketing tapi banyak lagi seminar dan perkhidmatan yang kami sediakan di Dazra Ventures & Consultancy ini. Kami memberikankan konsep Seminar HBO iaitu "Hypermarket, Borong China & Online Marketing".

Jadi kepada yang rasa nak tambah ilmu online marketing ini, atau nak tau macam mana nak mencuba membeli barang borong di China atau nak tau cara nak memperomosikan produk di hypermarket, boleh lah bertanya kami dan menggunakan perkhidmatan yang kami sediakan ini. Tuan/Puan/En/Cik boleh lah layari website kami www.SeminarBorongChina.com atau whatsapp kami di 011-13004869/013-2035697

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SifuBorong #JomBorongTerusDariSumber #BorongChina #Dazra #DazraVentures #MaharajaBorong

No comments:

Post a Comment