Tuesday, August 27, 2019

NAK PERGI BELI BARANG KAT CHINA NI !! TAPI KAT MANA??!!!

Okay,, memang tak di sangkal, China ni memang menjadi tumpuan ramai orang terutamanya owner bisnes. Sebab apa ? Sebab barang kat sana memang tersangatlah murah dan China ni boleh dikategorikan sebagai lubuk barangan murah .. Tapi korang juga kena tahu bahawa China ni besar,, banyak sangat tempat yang boleh korang pergi memborong tapi tak semuanya menawarkan harga yang murah ..
.
So kepada korang yang nak pergi memborong di China tu.. Sebelum pergi,, korang kena lah tahu tempat yang sesuai untuk memborong di China nanti.. Kalau boleh janganlah main sebat jee bila dah sampai kat sana tu.. Bukan apa sekarang ni banyak sangat kes penipuan yang berlaku .. Bahaya tau korang.. At least sebelum korang pergi tu buat lah persediaan dari segi ilmu, kenali tempat dan cara memborong yang betul.. Bukan apa, semua ni untuk kesenangan korang jugak nanti disana..
.
Jadi hari ni saya nak share dengan korang antara tempat yang sesuai untuk memborong di China yang akan membantu korang untuk lebih bersedia di China nanti.. Korang boleh memborong sakan tanpa sebarang masalah.. hehehehe.. Selamat menonton !!
.
Kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut, boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina

.

# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
.
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou#TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu#SeminarBorongChina #SifuBorong#PanduanBorongChina #VideoBorongChina#DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong#JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment