Monday, August 5, 2019

DAH BELI BANYAK BARANG DI CHINA TAPI SIAPA PULAK NAK BAWA BALIK NI?

Runsing tak tahu macam mana nak bawa balik barang dari China ke Malaysia? Saya faham bila kita dah pergi ke China jarang lah kalau kita tak memborong sakan kan.. Tambah pula barang kat China semua murah-murah apatah lagi bila kita beli secara borong. China ni keistimewaan yang paling best adalah China merupakan lubuk barangan murah dan yang paling bestnyaa barang pun berkualiti..
.
Okay.. kepada anda yang mempunyai  masalah tak tahu macam mana nak bawa balik barang anda  dari China ke Malaysia, jangan risau kami boleh membantu anda dengan salah satu servis yang kami tawarkan kepada anda iaitu perkhidmatan Shipping door to door.
.
Apa itu Shipping door to door ni? Okay , Shipping door to door merupakan perkhidmatan yang kami tawarkan kepada anda untuk membawa balik barang anda dari China terus ke Malaysia terus ke pintu rumah anda. Ini akan memudahkan kerja anda yang pergi ke China untuk membawa pulang barang.
.
Dah tak perlu nak runsing lagi dah nak fikir cara nak bawa balik barang dah.. Semua kami boleh uruskan. Hanya perlu beri duit, dan barang dari China akan sampai terus ke depan rumah anda. Mudahkan? Harga pon berpatutan tau. Hanya serendah RM450 untuk Kuala Lumpur & Selangor dan RM 550 untuk Utara, Selatan, Pantai Timur, Semenanjung Malaysia dan Sabah, Sarawak. Barang anda pasti akan selamat sampai ke rumah dalam lebih kurang 15-30 hari je.
.
Untuk info lebih lanjut, boleh terus pm saya di:
http://wassap.my/60182774914/Shipping
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen#TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina#VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong#JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment