Tuesday, February 19, 2019

“ SIAPA NAK HANTARKAN BARANG SAYA JIKA SAYA DAH BALIK KE MALAYSIA ? “

“ SIAPA NAK HANTARKAN BARANG SAYA JIKA SAYA DAH BALIK KE MALAYSIA ? “
.
Bagi yang nak pergi Trip Borong China dengan kami, yang dah beli barang daripada dari China, anda dah tak payah risau lagi nak kena fikir nak bawak berapa luggage atau berapa guni beg nak isi barang borong bawak balik Malaysia.
.
Semua kami boleh uruskan. Hanya perlu beri duit, dan barang dari China akan sampai terus ke depan rumah anda. Mudahkan? Harga pon berpatutan tau. Hanya serendah RM450 untuk Kuala Lumpur & Selangor dan RM 550 untuk Utara, Selatan, Pantai Timur, Semenanjung Malaysia dan Sabah, Sarawak. Berbaloi kan guna servis kami. Barang anda pasti akan selamat sampai ke rumah dalam lebih kurang 15-30 hari je.
.
Nak tahu lebih lanjut terus pm saya di :
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)


No comments:

Post a Comment