Thursday, February 7, 2019

HIAS RUMAH DENGAN BAJET CIPUT JER?? BIAR BETUL!!

HIAS RUMAH DENGAN BAJET CIPUT JER?? BIAR BETUL!!
.
Haa.. macam tak percayakan kalau kitaorang cakap nak hias rumah dengan barang-barang yang cantik-cantik ala rumah mewah akan menjadi kenyataan walaupun korang ada bajet sikit jer.. Tak dinafikan lah sekarang ni kan semua orang mengimpikan rumah yang cantik, tenang gitu apatah lagi dengan hiasan cantik-cantik cam wallpaper, curtain, perabot rumah untuk nampakkan rumah kelihatan lebih lawa meletop gitu..
.
So harini nak bagitahu lah sikit untuk korang yang rasa nak hias rumah tu atau tengah runsing nak hias rumah macam mana ke..
.
Haa ni solution dia.. apakata korang try pergi China, kat sana ada plaza untuk hiasan rumah tau, dalam plaza tu memang ada barang hiasan rumah jer.. Memang besar lah plaza tu..kalau korang pergi sana kitaorang jamin hajat korang untuk hias rumah akan jadi kenyataan dan bukan setakat tu je korang akan terkejut dengan harga yang korang dapat bila korang beli barang kat sana.. Kenapa ??
.
Sebabnya harga memang superb murahlaa.. Korang akan terkejut bila korang bandingkan harga di sana dengan di Malaysia.. Kalau dulu nak hias rumah kadang kena beli sikit-sikit je sebab masalah bajet sikit lah apa lah kan tapi kalau kat sana korang dah boleh angkat semuanya sekaligus jer.. Silap-silap tak muat rumah korang nanti ..hehehe..
.
Tapi sebelum nak pergi China tu, jangan lupa untuk cari ilmu pasal China ni.. Ilmu ni sangat penting tau, tambah tambah lagi nak pergi ke negara orang sebabnya banyak sangat kes yang berlaku contohnya cam kena tipu lah, beli barang tapi barang rosak, beli barang lain tapi dapat barang lain, tak faham macam mana nak deal dengan peniaga kat sana dan macam macam lah masalah yang jadi.. Terutama korang yang first time nak pergi tu.. memang rasa macam senang je nak pergi tapi kalau tak ada ilmu atau pengetahuan ni akan mengundang kesukaran tau nanti..
.
So apakata korang geledah sikit ilmu pasal China ni haa.. Sebabnya bila kita ada ilmu, orang pun cam was-was nak cari pasal dengan kita.. Jadi kalau korang berminat nak pergi atau memang nak pergi tapi takut sebab tak pernah pergi ke..apakata korang join seminar dan trip borong China yang kitaorang tawarkan ni..
.
Korang akan dapat ilmu tentang bagaimana nak borong di China dan sekiranya korang sertai trip yang kami tawarkan, jangan risau anda akan di guide dari masa korang nak pergi sampailah korang balik.. Dah tak payah-payah runsing nak fikir pasal semua ni.. Korang cuma fikir barang apa nak beli, berapa bajet korang.. Tuu jer yang korang perlu fikir,, yang lain semua akan diuruskan..
.
Okay dah tak nak cakap banyak dah.. Kalau korang berminat dengan apa yang kitaorang sharekan ni korang boleh terus pm wassap 017-8478843.
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)

No comments:

Post a Comment