Thursday, April 12, 2018

INI LAH SYURGA BUAT USAHAWAN PEMBORONG KAIN


Di Zhongda merupakan plaza borong kain yang terbesar ini terdapat pelbagai jenis kain seperti kain cotton, kain lace, body lace, prada lace, kain jeans dan macam-macam lagi. Setiap kali rombongan trip borong ke China dijalankan pasti tempat ini akan menjadi tumpuan untuk usahawan fabrik kerana mereka akan menjumpai pelbagai jenis design kain dan tawaran harga yang gila murah.
Di plaza borong kain Zhonda ini terdapat lebih daripada 10,000 ribu kedai dan size plaza borong ini dikatakan sebesar 48 padang bola sepak ( memang giler besar )maka di tempat ini merupakan tumpuan dunia barangan fabrik dan beberapa aksesori kain seperti manik, kerongsang, butang, zip, riben dan macam-macam lagi..
Di kawasan ini anda akan melihat pelbagai warganegara yang datang ke plaza borong kain ini disebabkan ia merupakan tumpuan utama dunia. Kalau korang nak tahu Pereka kain ternama dan berjenama pasti akan singgah ambil kain disini.. Tak kira laa dari luar negara atau dalam Malaysia.. hehehe... Pasti nampak je nanti brand-brand hebat yang kita tahu..
.
Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Trip Borong China sila layari www.TripBorongChina.com
.
P/S: Siapa yang nak buat income sehingga RM3000 hanya dari rumah....Sila klik link ini : https://goo.gl/pVJ6PK
.
P/SS: Terhad untuk 100 orang jer...
.
#RamdanJohari #IzzyHamdan #RamdanJohariBorongChina #Dazra#DazraVentures #TripBorongChina #EjenEliteDazra#SeminarMaharajaBorongChina #MaharajaBorongChina #OrderBorong#MBC2018 #SembangBorongChina

No comments:

Post a Comment