Wednesday, March 28, 2018

"KENAPA MEMBORONG DI CHINA LEBIH MENGUNTUNGKAN"


Ramai yang bertanya pada saya berkaitan borong di China dari segi harga, kualiti dan lain-lain yang sering menjadi tanda tanya kepada usahawan di Malaysia untuk memborong di sana, takpe harini saya nak jelaskan antara peluang dan kelebihan yang ada pada pemborongan barangan di China. Antaranya adalah :
.
1. Murah - barangan di China lebih murah dibanding dengan negara Vietnam dan Indonesia. Serta pilihan harga yang pelbagai.
.
2. Pilihan Yang Banyak - Kini seluruh dunia tertumpu pada China untuk membeli barang, maka pilihan barangan sangat luas dan mudah untuk mendapatkan apa saja yang kita mahu.
.
3. Kualiti Barang Yang Semakin Baik - Kualiti barang kini semaikin baik dan peratusan penipuan semakin berkurangan hasil dari penguatkuasaan dari kerajaan China. Jika tidak, mana mungkin jenama besar seperti Adidas, Nike, Puma, Timberland dan lain-lain menempah barangan disana.
.
Untuk mengetahui maklumat berkaitan Panduan Borong Di China boleh layari website kami www.Dazra.My untuk dapatkan Ebook Panduan Memborong China dengan PERCUMA!!!
.
P/S: Siapa yang nak buat income sehingga RM3000 hanya dari rumah....Sila klik link ini : https://goo.gl/pVJ6PK
.
P/SS: Terhad untuk 100 orang jer...

No comments:

Post a Comment