Monday, October 23, 2017


"TRIP KE CHINA BERSAMA LAN PET PET"


Hai semua! macam biasa lah hari ni ada benda sikit nak kongsi berkenaan dengan Trip Borong China yang terlajak murah ni. Ramai yang tanya pada saya, macam mana saya bleh terfikir untuk buat Trip Borong ni? Kalau sya nak cerita kisah dia, memang panjang la kecuali kalau anda mempunyai keinginan untuk sertai kami dan anda semestinya kan tahu sebab2 Trip Borong China ini menjadi pilihan ramai orang.


OK! China merupakan sebuah negara pengeluar terbesar di dunia. Itu fakta..dan penduduk Negara China sangat ramai. Di Guangzhou sahaja kepadatan penduduknya dah sama ramai macam kat Malaysia. Bayangkan semua rakyat Malaysia duduk kat Selangor? Memang padat gila! Rumah di sana kebanyakkannya apartment, tinggi2 pulak tu. Jadi cara diorang cari duit sangat mencabar dan mata wang diorang rendah.


Pada pandangan saya, sesebuah perniagaan yang nak kita buat kita kena bermula dengan kecil kecilan. Kerana apa yang penting dalam perniagaan adalah strategi marketing. Kalau marketing tak power tapi product power gila pun tak guna. Baik kita mula dengan kecil kecilan dan melebarkan sayap bisnes kita selaras dengan marketing yang makin lama makin berkembang..In sha Allah. Dan dengan adanya Trip Borong China ini sudah semestinya membuka peluang yang luas kepada usahawan dan juga bakal usahawan di Malaysia untuk mereliasasikan impian mereka. 


Jangan risau! jika anda telah sampai di sana, kami akan guide anda bagaimana cara untuk memborong barangan tanpa ditipu dan dimanipulasi oleh peniaga2 di sana. Kami akan bantu sehingga barangan yang anda borong selamat sampai di depan pintu rumah anda. Ini kerana selain menawarkan Trip Borong China ini kami juga menawarkan servis shipping door to door jadi anda tiak perlu risau kerana setakat ini semua barangan yang kami uruskan selamat sampai pada semua pemborong!!!



Jika anda lihat gambar di atas, artis pun join trip borong kami ini! Jadi anda tidak perlu ragu2 untuk menyertai kami dan anda juga mungkin berpeluang untuk memborong bersama artis terkenal. Join kami kalau anda nak tengok sendiri perbezaan harga yang sangat ketara dan yang pastinya akan menguntungkan. Trip Borong China kami dijadualkan sebulan sekali dan tempat adalah terhad bagi keselesaan peserta. Jika anda mahu mencari produk yang MURAH, jom sertai kami.

1) Pilih Jadual
2) Pilih Pakej
3) Pihak kami akan menghubungi anda

Sila layari website ini untuk merasa sendiri pengalaman memborong sakan di CHINA
→ https://buff.ly/2y1sC4F
.
#DazraVentures #RamdanJohari #BorongChina #TripBorongChinaTripBorongShenzen #TripBorongYiwu #OrderBorong #SeminarHBO #SeminarBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongTerlajakMurah





No comments:

Post a Comment