Thursday, October 19, 2017

KAT MANA TEMPAT BORONG BARANG YANG MURAH???


"PENATNYA NAK JAWAB TEMPAT BORONG MURAH DEKAT MANA!!!"


Pernah tanya tak pada jiran takpun pada makcik kampung sebelah kat mana nak cari barangan borong, pinggan mangkuk, kain pasang yang berkualiti, handbag yang vouge dan jugak aksesori handphone yang terlajak murah dan berbaloi? Paling tidak pun mesti mereka akan jawab GM Klang atau pun Kenanga Wholesale City kan? Tahukah anda bahawa terdapat satu lubuk untuk kita memborong sehingga tak ingat dunia ni yang masih kurang diketahui oleh peniaga2 di Malaysia?


Tak lain tak bukan sudah tentunya negara yang dikenali sebagai "KILANG DUNIA" iaitu China!!! Kenapa China???  Antara sebabnya ialah kos pembuatan produk di China sangatlah rendah jika dibandingkan dengan negara-negara yang lain. Harga dijamin jauh lebih rendah dan tak masuk akal dengan kuantiti yang teramat banyak.


China atau lebih dikenali sebagai "kilang dunia" mewah dengan set pinggan mangkuk pelbagai corak, warna dan bentuk yang menarik. Kalau kat malaysia mesti mahalkan?? Kalau kita beli kat China harga jauh lebih murah dan terdapat pelbagai pilihan.


"MAKAN DI GUANGZHOU"

Anda bukan sahaja boleh membeli barangan yang murah dan berbaloi tapi anda jugak boleh melawat tempat bersejarah di sana di samping dapat menikmati makanan halal yang enak dan tidak dapat didapati di Malaysia.


Bagi anda yang ingin menyertai trip borong kami, kenapa perlu bayar lebih pada harga yang memang murah? Bagi anda yg dah ada business atau pun belum, boleh join Trip Borong China untuk dapatkan harga murah yang dijamin berbaloi dan tak masuk akal. Join kami kalau anda nak tengok sendiri perbezaan harga yang sangat ketara dan yang pastinya akan menguntungkan.


Trip Borong China kami dijadualkan sebulan sekali dan tempat adalah terhad bagi keselesaan peserta. Jika anda mahu mencari produk yang MURAH, jom sertai kami.

1) Pilih Jadual
2) Pilih Pakej
3) Pihak kami akan menghubungi anda

Sila layari website ini untuk merasa sendiri pengalaman memborong sakan di CHINA
→ https://buff.ly/2y1sC4F
.
#DazraVentures #RamdanJohari #BorongChina #TripBorongChinaTripBorongShenzen #TripBorongYiwu #OrderBorong #SeminarHBO #SeminarBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongTerlajakMurah

No comments:

Post a Comment