Monday, December 16, 2019

NAIK TUK TUK PERGI MEMBORONG


Di mana penggangkutan yang sesuai bagi kitadi Guangzhou dan bandar-bandar lain di china adalah teksi, tuk tuk dan metro, bagi kami pengangkutan lain tidak digalakan, kecuali diantara kalian mahir tentang tempat dan laluan di Guangzhou .
.
Jangan takut jika anda merasa tiada teksi atau tuk tuk disini kerana di Gangzhou terdapat banyak teksi dan tuk tuk disana, tetapi masalah utamanya ialah mereka tidak faseh dalam bahasa melayu dan ingeris .
.
Jangan risau kerana kami akan bagi alamat-alamat plaza borong disana. Kebiasannya harga teksi bermula dari 10 yuan (RM 4) tetapi kami kerap lebih menggunakan tuk tuk kerana tuk tuk adalah semua motosikal, walaupun mahal sedikit dari teksi , jika anda nak lebih cepat dan mudah untuk lalu jalan raya yang sesak dan lebih cepat berbanding teksi kerana ia amat extreme .
.
Jika anda ingin balik ke hotel hanya menunjukkan nama card hotel dan mereka terus menghantar anda ke sana . 😁


Siapa nak join Trip ini Klik link dibawah ini untuk kami bantu


# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina

Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen#TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber



No comments:

Post a Comment