Tuesday, September 10, 2019

PERCAYA ATAU TIDAK CHINA TUMPUAN UTAMA USAHAWAN MENDAPATKAN BARANGAN ?


Anda jangkakan daripada mana para peniaga dan usahawan ni dapatkan barang dengan harga yang 70%-90% murah? Adakah di Paris ? yang merupakan negara terkenal dengan barang berjenamanya . 
.
Kalau anda nak tahu mereka semua mendapatkan segala barangan untuk dijadikan sebagai jualan di Malaysia adalah secara kesuluruhannya adalah daripada China . China menjadi tumpuan dunia dan juga digelar sebagai "Kilang Dunia". Pada hari ini, China lebih dikenali sebagai sebuah negara kuasa ekonomi yang terhebat di dunia.
.
Di China juga mempunyai pilihan yang banyak. Seluruh negara didunia tertumpu kepada China hanya untuk membeli barangan, maka pilihan barangan yang ada di China ini sangat luas dan memudahkan kita untuk mendapatkan apa saja yang kita perlu. Dan antara sebab yang paling utama kenapa China menjadi pilihan adalah kerana kualiti barangannya yang semakin baik dan peratusan kes penipuan semakin berkurangan hasil dari penguatkuasaan pihak kerajaan China secara berterusan.
.
Jadi, mesti anda tertanya-tanya macam mana kalau nak Borong Barangan Murah di China kan? Bukan mudah tau. Tapi jangan risau, kami boleh membantu anda.. Bagaimana ??
.
Kami menawarkan servis Trip Borong China dengan pakej yang berpatutan... jadi sekiranya anda berminat untuk sertai trip kami ke China dalam masa terdekat ini , boleh klik link di bawah untuk pertanyaan lebih lanjut 
.
Untuk maklumat lanjut boleh terus pm saya di :
http://wassap.my/60182774914/TripBorongChina

.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou#TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu#SeminarBorongChina #SifuBorong#PanduanBorongChina #VideoBorongChina#DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong#JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment