Friday, November 2, 2018

PENGHANTARAN BARANG DARI CHINA KE MALAYSIA!!



PENGHANTARAN BARANG DARI CHINA KE MALAYSIA!!
.
Anda ada masalah untuk nak bawa balik barang dari China ke Malaysia?? Saya faham bila kita dah pergi China ni, mesti kita tak lari dari memborong sakan kat sana sebab kat sana semua barang murah.. Mesti barang yang kita beli tu banyak gila.. Hehehe..
.
Selain itu juga, untuk bisnes owner yang pergi ke China untuk memborong barang perniagaan kat China tapi tak tahu nak bawa balik barang yang dah dibeli kat sana macam mana.. Haa jangan risau atau runsing dengan masalah penghantaran barang sebabnya saya boleh bantu anda..
.
Tapi macam mana?? Okay, anda boleh menggunakan perkhidmatan Shipping Door To Door . Mesti anda tertanya kan apa itu Shipping Door To Door ni?? Alright, Shipping Door To Door ni adalah antara salah satu perkhidmatan yang kami tawarkan kepada anda untuk membawa balik barang anda dari China ke Malaysia terus ke depan rumah anda.
.
Anda dah tak perlu lagi dah nak runsing fikir bagaimana nak bawa balik barang yang anda borong tu, nak fikir luggage la, berapa banyak beg nak bawa la, anda tak perlu fikir lagi dah pasal semua tu..Anda hanya perlu beri duit, dan barang dari China akan sampai terus ke depan rumah anda. Mudahkan? Harga pon berpatutan tau. Hanya serendah RM450 untuk Kuala Lumpur & Selangor dan RM 550 untuk Utara, Selatan, Pantai Timur, Semenanjung Malaysia dan Sabah, Sarawak. Barang anda pasti akan selamat sampai ke rumah dalam lebih kurang 15-30 hari je.
.
Untuk info lanjut boleh terus pm saya di:
http://wassap.my/60182774914/Shipping
.
# Join Facebook Group: #SembangBorongChina
.
# Join Telegram : https://t.me/SembangBorongChina
.
# Instagram : @RamdanJohariBorongChina
.
Dazra Ventures & Consultancy (002302801-U)
#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment