Thursday, September 1, 2016

BORONG PERFUME DI CHINA SANGAT MENGUNTUNGKAN


Assalamualaikum..

Selamat petang semua, lama xbuat coretan biasa lah admin sibuk urus visa pelanggan dekat kedutaan china Jalan Ampang Park. 2 hari admin berlari turun naik kedutaan spt macam biasalah ada jaa benda yang x complete, Padahal sebelum ni okayh jaa. Lets go to my topic hari ni, admin nak kongsi mengenai kedai perfume di China. Perfume dekat Sana sama aja macam perfume kat shopping complex, Down Town, Up Town dan Pasar Malam. Mane ade perfume dunhill tp bau kopi.. Senang cerita banyak lah perfume kat sni yang sebenarnya datang dari China. Penah dengar borong perfume murah dari Kapal ??? haa tu sebenarnya perfume datang dari China, memang naik kapal lah dah shipping ke Malaysia.. Banyak kan perfume jenama dahsyat2 seperti Hugo boss De xandra, Calvin klein, Polo, Bur berry, versace, Paris Hilton dan macam-macam lagi dijual murah oleh pihak mereka, tp sebenarnyaa anda lebih layak mendapatkan harga murah dari harga tersebut, dengan hanya anda sendiri perlu ke China. Takut ke negeri China?? Tak tahu cara nak membeli di negeri China?? Tak pernah sampai lg??? Tak tahu cakap China?? Jangan risau tuan-tuan dan puan-puan pihak kami ada menyediakan servis ke sana dan akan membantu anda hingga berjaya membawa pulang barangan tersebut ke Malaysia.. Selain tu, pihak kami juga menyediakan servis professional tour guide kepada anda semua  bagi mengelak sebarang kesulitan yang dihadapi. Tour guide kami terdiri dari seorang berbangsa Melayu dan dua orang berbangsa cina.. 

" Ke untungan anda Membeli, adalah Kepuasan Kami"

Untuk sebarang info mengenai trip borong China, korang semua boleh call number ni 017-8478843 dan 011-13004869 untuk Wasap (sifu ramdan johari)

#TripBorongChina #TripBorongGuangzhou #TripBorongShenzhen #TripBorongYiwu #SeminarBorongChina #SifuBorong #PanduanBorongChina #VideoBorongChina #DazraVentures #Dazra #MaharajaBorong #JomBorongTerusDariSumber

No comments:

Post a Comment