Wednesday, May 4, 2016

VIDEO PANDUAN BORONG CHINA PALING LENGKAP!

PERHATIAN KEPADA PENIAGA 
MALAYSIA SEKALIAN!! 

ANDA MAHU SAYA DEDAHKAN 
RAHSIA TINGKATKAN KEUNTUNGAN DENGAN 
MEMBORONG BARANG TERUS DARI NEGARA CHINA?

As salam,
Terlebih dahulu saya ingin perkenalkan diri saya. Nama saya Ahmad Ramdan bin Johari, 27 tahun dan merupakan pengarah syarikat Dazra Ventures & Consultancy yang membantu usahawan Malaysia untuk mendapatkan produk di negara China tanpa menggunakan orang tengah. “Jihad Perangi Orang Tengah”!!
Saya yang berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Media UITM Shah Alam dan berpengalaman selama 5 tahun di dalam bidang pemborongan di negara China. Bagi saya, China ini sebagai rumah kedua saya disebabkan sebulan sekali saya pasti akan kesana untuk membawa usahawan dari Malaysia, Brunei, Indonesia dan juga Singapura untuk memborong produk dari negara China.
Kini saya telah melatih ribuan usahawan di Malaysia sahaja yang telah menjana keuntungan 4-6 angka sebulan dan saya juga telah mendapat pelbagai liputan media seperti NONA TV3, akhbar Kosmo, Metro & Utusan Malaysia juga.

SAYA DULU PERNAH DITIPU DI CHINA!!
Atas kertas, nak memborong barang dari China kadangkala nampak mudah, tapi hakikatnya saya pernah ditipu dan telah melakukan pelbagai kesilapan di dalam menjalankan bisnes borong China ini. Ia mengakibatkan saya kerugian ribu ringgit dan terpaksa menghadapi pelbagai masalah. Antaranya :
1)   Ditipu oleh pembekal!! Dah order dan dah bayar, tapi... barang tak sampai-sampai…
2)   Barang sampai, tapi tak boleh pakai langsung! Tak sama macam mula-mula order. Pembekal disana memang pakar penipu!!
3)   Tersalah tarikh waktu nak memborong di China. Tak semua tarikh sesuai kalau nak ke China!! Ada tarikh yang tertentu sahaja boleh ke sana…
4)   DUIT PALSU!! Tak tahu nak nilai duit palsu.. Bila dah terkena memang rugi habis!
5)   Paling memalukan salah tempat borong. Ingat semua barang dekat China dah murah!! Rupa-rupanya ada “TEMPAT RAHSIA” borong barang lagi murah yang saya tak tahu (tiada dalam info google pon)!!
Masalah-masalah ini ada yang menyebabkan saya rugi begitu banyak wang, masa dan tenaga.Tuhan saja yang tahu perasaan saya pada masa itu.
 PENGALAMAN “MANIS” INI YANG MENGAJAR SAYA!! 
KINI SAYA AKAN BERKONGSI DENGAN ANDA SEMUA RAHSIA INI DALAM VIDEO PANDUAN BORONG CHINA PALING LENGKAP!!
Kisah dan pengalaman saya sewaktu memborong di China bermula dengan kisah pahit… Namun berkat kesungguhan dan pengalaman yang saya hadapi, saya terus mencuba bisnes borong ini dan alhamdulilah saya berjaya menjana income yang baik..
Saya bukanlah berniat mahu menunjuk-nunjuk, malah, kejayaan saya ini mungkin terlalu kecil jika mahu dibandingkan dengan usahawan yang lain.
… tetapi apa yang mahu saya sampaikan ialah, saya telah menemui satu ‘TEKNIK RAHSIA’ yang amat berkesan dan menguntungkan di dalam bisnes borong barang dari negara China ini!!
… jika ia berkesan untuk saya,saya percaya ianya juga pasti berkesan untuk anda.
Antara sebabnya...
1. Apa-apa saja barang yang ada dipasaran sekarang kebanyakkannya “Made in China”, dan produk-produk ini jika dibeli terus dari China pasti MURAH. Sebab anda beli terus dari sumber… Jika anda membeli di GM Klang, GM Kenanga & GM Chow Kit harganya sangat jauh berbeza… Rugi besar!!
2. Saya bukanlah orang yang mahir IT, tetapi saya dah habis ribuan ringgit untuk belajar borong secara online.. bukan sekali dua, tapi 8 kali dah!! Apa yang jadi dekat saya?? Saya pernah membeli barang secara online di Alibaba, AliExpress dan TaoBao, ini adalah platform pembelian online termurah didunia.
Kalau saya beli secara online, saya akan akan jimat kos untuk ke China.. Tapi saya menyesal beli di online!! Barang langsung tak sama macam dekat gambar.. Kualiti cap ayam!! Saiz barang tak sama!! Sebab apa benda ni terjadi?? Sebab saya tengok dekat gambar sahaja.. Saya tak dapat pegang dan lihat secara fizikal.. Bila dah terkena baru tahu rugi besar!!
Jadi platform yang terbaik adalah saya terus turun ke negara China dan saya pilih produk yang saya rasa paling bagus!! Banyak pilihan dan pelbagai lagi design yang saya tak pernah lihat selama ini… Sebab itu saya sarankan turun ke China dan lihat segala-galanya..
Pembelian kedua dan seterusnya hanya melalui WeChat dan tak perlu lagi ke China!! Sebab kita dah DEAL dan jumpa direct dengan pembekal.. Saya akan tunjukkan pada anda bagaimana saya melakukannya dengan terperinci melalui Video Panduan Borong China ini. 

Ya! Terus-terang saya katakan, teknik dan rahsia ini sebenarnya hanya diketahui oleh masyarakat Cina sahaja... Sebabnya, mereka dah tahu segala ilmu ini dari berkurun abad lagi… Sebab itu kita lihat kebanyaknya masyarakat cina terkenal dengan bisnes. Kawan sekolah saya dahulu bukan seorang budak yang pintar (kaki ponteng, tidur dalam kelas, tak lulus pon SPM) kini dah jadi towkey kedai elektronik… Apa rahsia dia??
Bila saya korek rahsia kawan saya itu, rupanya barang yang diambil dekat China juga.. Sebagai contoh harga produk CCTV di China dalam harga RM80 – RM300, harga di pasaran Malaysia RM1500 – RM3000!! Anda nampak “MARGIN KEUNTUNGAN” kawan sekolah saya dapat?? Hehehe…
TAPI INGAT... Bukan mudah nak terus ke negara China!! Macam saya cakapkan tadi, anda perlukan ILMU yang tepat supaya anda tidak tertipu dan lebur ribuan ringgit begitu sahaja sewaktu di China nanti!!
Walaupun anda tidak tahu bercakap atau membaca tulisan cina, saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh berurusan dan menjalankan urusniaga borong dengan mudah, hanya menggunakan bahasa “Simple English” dan bahasa isyarat “ Bahasa Kalkulator”.
Usah Lakukan Kesilapan Yang Sama...!
Saya tidak mahu anda melakukan kesilapan yang sama seperti mana yang pernah saya lakukan.
Beza antara orang yang berjaya dengan orang yang gagal ialah, orang berjaya, bertindak dengan ilmu.. manakala, orang yang gagal, bertindak secara terburu-buru tanpa ilmu..
Saya sudah melalui jalan pahit-jerih itu, dan anda tidak perlu melaluinya lagi.. belajar dari pengalaman orang lain itu adalah cara belajar yang lebih bijak, lebih mudah serta menjimatkan masa, tenaga dan wang!
Untuk memudahkan anda belajar dan menimba ilmu, saya telah membuat video ini melalui pengalaman saya sendiri dan teknik-teknik rahsia inilah yang diguna pakai oleh towkey-towkey besar sekarang!!
.
Tanpa berlengah lagi, saya perkenalkan kepada anda “VIDEO PANDUAN BORONG CHINA PALING LENGKAP!!” 
 
APA YANG ADA DI DALAM VIDEO PANDUAN BORONG CHINA INI?
 
RAHSIA 1: Persediaan Sebelum Anda ke Guangzhou, China.
Dibahagian ini saya akan mengajar anda tips sebelum nak ke China, dari segi pemilihan tarikh, cara untuk apply visa perjalanan, tukaran duit Malaysia ke duit China, Bahan-bahan yang terlarang sewaktu di Airport dan di negara China, apa yang perlu dibawa oleh anda sebelum berlepas ke China dan perkara yang “WAJIB” anda tahu!!

RAHSIA 2: Sewaktu Anda Tiba di Negara China.
Dibahagian ini saya akan mengajar anda tips untuk pemilihan hotel yang strategik (dekat dengan makanan muslim, dekat dengan plaza borong, mudah dapatkan pengangkutan awam dan selamat/selesa untuk diduduki), lokasi makanan muslim dan bagaimana nak tahu kedai itu HALAL atau tidak, Jenis pengangkutan yang ada di Guangzhou, China dan Tips untuk ketahui DUIT PALSU dan cara untuk elakkannya.

RAHSIA 3: Sewaktu Anda Memborong di China.
Dibahagian ini saya akan mengajar anda tips untuk memborong barang dengan selamat, Cara Deal dengan pembekal, Cara pembungkusan barang yang diborong oleh anda (packaging Kotak, packaging Guni dan packaging Rangka Kayu), Cara membuat KOD penghantaran dan Cara menggunakan penghantaran barang melalui kapal laut (Kontena) dengan MUDAH & MURAH.

RAHSIA 4: Sewaktu Anda Pulang ke Malaysia.
Dibahagian ini saya akan mengajar anda tips untuk menerima barangan yang telah dibeli oleh anda. Disini pihak syarikat saya akan menghantar barangan anda terus ke alamat Rumah/Kedai anda dengan selamat tanpa ada caj terselindung (NO GST) dan pembayaran penghantaran ini perlu dibayar setelah anda menerima barangan anda.

SUPER BONUS KHAS UNTUK ANDA!!!
 Private whatsapp dengan saya “SIFU BORONG CHINA”.
 Cara elak cukai GST (Teknik Rahsia).
 Alamat Lokasi Borong di China yang sebenarnya.
 Jika anda ke china, saya akan hubungi anda untuk guide anda tanpa sesat atau boleh pergi bersama saya mengikut jadual yang telah saya tetapkan.
 Cara repeat order melalui WeChat setelah anda ke China untuk kali pertama.
 E-Book Borong China di dalam bentuk PDF.
 E-Book Teknik Pemasaran Instagram di dalam bentuk PDF.
 Penerimaan sijil oleh Syarikat saya.
 Diskaun 50% untuk anda ke kelas coaching bersama Master Instagram (Tuan Izzy, coach pemasaran Instagram) yang bernilai RM900.
 Produk yang diborong oleh anda akan saya promosikan secara PERCUMA di akaun Facebook Fan Page & Instagram saya, dimana ada banyak potensi yang mahu menjadi ejen dropship dan pelanggan setia anda. 

Terus-terang saya katakan! Panduan Video Borong China ini bukanlah sesuai untuk semua orang...
Antara orang yang tidak sesuai untuk mendapatkan ilmu ini ialah..
1. Orang Yang Sudah Biasa Memborong Barang Di China.
Jika anda sudah selalu berulang-alik ke China dan memborong barang di China. Video ini mungkin kurang sesuai untuk anda. Anda mungkin sudahpun mempunyai jaringan dan contact yang selesa untuk anda berurusan bagi memborong barang dari China.
2. Orang Yang Sudah Tahu Semua Perkara!
Ya! Video ini juga tidak sesuai untuk orang yang merasakan diri mereka sudah tahu semua perkara. Orang yang sudah tahu semua perkara sudah pastinya tidak perlu belajar apa-apa. Jika diajar pun, mereka tidak akan belajar.. sebab mereka sudah tahu semuanya. Jadi, usah membazirkan wang anda untuk membeli Panduan Video ini.
3. Orang Yang Tidak Suka Belajar Dari Pengalaman Orang Lain
Tidak dinafikan, ada sesetengah orang, tidak suka belajar dari pengalaman orang lain. Mereka mahu belajar dari pengalaman sendiri, cuba sendiri, gagal sendiri, buang masa sendiri, buang duit sendiri... dan barulah mereka akan belajar. Jika anda tergolong di golongan orang seperti ini. Anda tidak perlu dapatkan Panduan Video Borong China ini dan bolehlah anda cuba sendiri membeli barang di China nanti. Saya ucapkan selamat berjaya!

Tahniah! Jika Anda Bukan Dari Golongan Diatas,
Anda Layak Untuk Memiliki 
Video Panduan Borong China Ini!
 Baiklah! Bagi anda yang bersedia untuk belajar dengan cara mudah yang lebih pantas dan cepat.

Tawaran khas untuk 100 pembelian yang terawal sahaja...

RM349.00
KINI HANYA

RM179.00

Daftar Video Panduan Memborong di China
 

No comments:

Post a Comment